FANDOM

William Lennox
Lennox
Informacje
Data urodzenia ok. 1980
Miejsce urodzenia Nieznane
Rodzina Żona, córka
Wykształcenie Nieznane
W związku z Sarah Lennox
Status Żyje, aktywny

Major William Lennox - amerykański żołnierz i komandos, członek organizacji NEST na stanowisku dowódcy grupy uderzeniowej. Przyjaciel Roberta Epps'a.

Charakterystyka

William Lennox był wysokim, dobrze zbudowanym żołnierzem w wieku około 30 lat. Odznaczał się odwagą i zimną krwią, potrafił podejmować rozsądne decyzje w kryzysowych sytuacjach i działać w grupie. Był świetnym żołnierzem, znającym się na wszelkim wojskowym sprzęcie i potrafiącym świetnie obsługiwać się bronią.

Miał żonę Sarę i nowo narodzoną córeczkę. Był człowiekiem uczciwym i odpowiedzialnym.

Losy

Służba w armii

Lennox służył w zawodowej armii USA, gdzie dorobił się stopnia kapitana. Został wysłany na Bliski Wschód, wpierw do Afganistanu, potem do innych rejonów ogarniętych konfliktami. Podczas stacjonowania w Katarze baza wojskowa została zniszczona przez nieznanego wroga. Lennox wraz z grupką ocalałych, w tym z Eppsem, dotarł do arabskiego miasteczka i wezwał pomoc. W tym samym czasie grupa została zaatakowana przez Scorponoka, atak udało się odeprzeć dzięki wsparciu z powietrza.

Ocaleli żołnierze zostali zabrani do Bazy Sektora 7 w charakterze konsultantów, gdyż jak się okazało mieli oni kontakt z pozaziemską inteligencją. W tamie doszło do nagłego zwrotu wydarzeń - zamrożony Megatron zaczął się budzić, w związku z czym trzeba było ewakuować Kość do położonego nieopodal Mission City.

Kapitan Lennox wraz z towarzyszami, ochroną S7 i Autobotami pojechali do miasta, gdzie rozpętała się regularna bitwa. W walce Lennox zdołał zabić Blackouta, wspomagany przez ostrzał lotniczy.

NEST

Po bitwie zawiązany został sojusz ludzi i Autobotów, zwieńczony utworzeniem organizacji NEST. Lennox i żołnierze z Mission City zostali awansowani i przydzieleni do specjalnej grupy uderzeniowej. Lennox, teraz w randze majora, stanął na czele oddziału. Brał udział w przywiezieniu szczątków Optimusa Prime' a do Egiptu, by go ożywić. Walczył w bitwie o Gizę, gdzie Upadły omal nie wyssał energii ze Słońca i na Ziemi omal nie zapanowały wieczne ciemności. Przez kolejne lata wciąż pracował w NEST. Był jednym z ludzi walczącym w bitwie o Chicago.

Po upadku NEST

Lennox był przeciwny prześladowaniom Autobotów. Wciąż uznawał ich za przyjaciół i nie uważał wraz z innymi za zagrożenie. Śledził Cade' a Yeagera, by dotrzeć do podwodnego statku kosmicznego, w którym ukryta była pochodząca z Cybertron laska średniowiecznego czarodzieja Merlina oraz walczył o Ziemię, gdy Quintessa próbowała ją zniszczyć, by odbudować Cybertron.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki