FANDOM

Wheeljack
Wheeljack
Informacje
Frakcja Autoboty
Ranga Naukowiec
Wielkość ok. 5m
Alt-mode Mercedes-Benz E550
Uzbrojenie Miecz, krótka włócznia, własne wynalazki
Status Martwy

Wheeljack, znany też jako Que - Autobot pełniący funkcję naukowca oraz konstruktora broni.

Charakterystyka

Wheeljack był średniej wielkości robotem o wzroście około 5 metrów. Posiadał dość proporcjonalne ciało, jego zbroja miała intensywnie niebieski kolor. Transformował się w samochód Mercedes-Benz E550. Jego twarz nosiła na sobie pierwsze znaki starości, takie jak łysinę oraz przyrządy optyczne podobne do okularów. Z boków jego głowy wyrastały jasnoniebieskie włosy uformowane z drutów, zaś wyraz twarzy nasuwał skojarzenie z Albertem Einsteinem.

Wheeljack nie był zbyt wprawnym wojownikiem, zasłyną jednak jako świetny naukowiec i konstruktor broni. Tworzył cybertrńską broń dla ludzi z NEST, za pomocą której Sam Witwicky zdołał oślepić i zabić Starscream'a. Sam zaś posługiwał się mieczem oraz krótką włócznią.

Losy

Wheeljack przybył na Ziemię prawdopodobnie w 2009 lub później i zeskanował wygląd Mercedes'a-Benz'a E550. Pomagał ludziom jak inne Autoboty, jednak rzadko brał udział w walkach - większość czasu spędzał w kwaterze głównej, gdzie konstruował swoje wynalazki.

Brał udział podczas Oblężenia Chicago. Został jako pierwszy i ostatni zastrzelony przez Barricade'a podczas egzekucji jeńców. Kolejny miał być Bumblebee, lecz przyszło wsparcie Optimus'a i Wreckerów.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki