FANDOM

Upadły (film)
Rotf-fallen-2.jpg
Upadły
Typ: Decepticon
Zadanie: dominacja nad światem
Broń: pazury,berło
Transformacja: Cybertroński niszczyciel
Status: nie żyje
Lokalizacja: Egipt

Upadły był jednych ze Siedmioro Prime'ów, aż ich zdradził. Był tym, kto stworzył Decepticony. To on wyznaczył Megatronowi zabicie Prime'a. Ostatecznie został zabity przez Optimusa, gdy on zerwał twarz z głowy Upadłego, a potem trafił w jego Iskrę.

Jedynie Prime może mnie pokonać, a został tylko jeden.

—Upadły, Zemsta Upadłych

Biografia Edytuj

Fallen wraz z innymi legendarnymi Prime'ami wysadzał słońca niezamieszkanych układów słonecznych w celu zdobycia energonu. Niszczenie słońca układy słonecznego, w którym była choć jedna planeta zamieszkana przez żywe stworzenia było zakazane. Kiedy 7 Primów przybyło na ziemię wydawało im się, że jest ona nie zamieszkana i planowali wysadzić jej słońce za pomocą maszyny, którą ukryto w jednej z egipskich piramid. Chwilę przed planowanym wysadzeniem Primom ukazała się gromada prehistorycznych ludzi. Mimo tego Fallen chciał dokonać zniszczenia słońca. Jednak nie udało mu się to i został wygnany. Jego imię zostało zapomniane na przestrzeni lat. Dlatego zaczęto nazywać go Upadłym. W filmie powraca na ziemię, aby dokonać tego co wcześniej zaczął. Został jednak powstrzymany i zabity przez Optimusa Prime'a, jedynego, który mógł go zabić.

Zdolności i Moce Edytuj

Fallen ma ogromne moce magnetyczne. Za pomocą swojego berła może przesuwać przedmioty bez względu na masę. Oprócz tego charakteryzuje go niebywała siła.Zły.

Pojawienie Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki