FANDOM

Z "Przymierza Primusa" : Edytuj

Megatronus Prime, zapewne znany większości jako Upadły. Był on członkiem Trzynastu stworzonych przez Primusa ( Megatronusa stworzył dwunastego) w celu pokonania Unicrona. Po pokonaniu wroga w każde z Trzynastki "zasiała się" odrobina Unicrona. Megatronus stał się najbardziej podatnym właśnie na Unicrona, co dość niepokoiło resztę Prime'ów. Jego bronią, bądź "artefaktem" ( jak kto woli ) był Requiem Blaster. Była to bardzo potężna broń wykorzystująca energię Słońc, a wykuta pod czujnym okiem i dobrą ręką Solus Prime. Po pokonaniu Unicrona, kiedy to Primus stał się jądrem, sercem Cybertronu Megatronus postanowił zająć się górnictwem ( no wiecie, Energon ;)). Oczywiście nie tylko on miał takie "postanowienie". Dołączyli do niego Micronus Prime, Amalgamous Prime oraz Liege Maximo (który miał szczególnie zły wpływ na Megatronusa, gdyż wykorzystywał jego uległość). Po dłuższym czasie jego broń, Requiem Blaster, zaczęła przerażać resztę swą potęgą w takich nieodpowiednich rękach. Odbyło się głosowanie czy je zniszczyć. Sześciorga Prime'ów zagłosowało na "TAK", zaś Siedmiorga na "NIE". Wkrótce Liege Maximo wysyła go po Apex Armor. Megatronus wyrusza do Polyhexu po zbroję, i to w nie za dobrym humorze, a pod wpływem ( niezbyt świadomej) wściekłości, morduje Solus Prime. Po zaistniałym incydencie nastaje wojna pomiędzy Prime'ami, Megatronus opuszcza Cybertron i wyrzeka się swego tytułu, zwąc się Upadłym.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Z "Transformers: Zemsta Upadłych": Edytuj

17 tysięcy lat przed akcją filmu, wraz ze swoimi braćmi, budował urządzenia (Żniwiarze Słońc), które wysysały energie słońca planety w celu ładowania Wszechiskry. Zdradził on jednak pozostałych 6 legedarnych Prime`ów, i postanowił złamać największą zasadę - Nigdy nie niszczyć słońca świata zamieszkanego przez życie. Jego bracia pokonali go ostatecznie. Uwięzili Matrycę Dowodzenia (urządzenie aktywujące Harvestera) w grobowcu, utworzonym z ich własnych ciał. Upadły tysiące lat póżniej przeciąga Megatrona na stronę zła. Fallen widzany jest póżniej na podkładzie Nemesis (statku Decepiconów) gdzie wydaje Megatronowi rozkaz zabicia Optimusa - jedynej istoty która może pokonać Fallena. Kiedy wódz Decepiconów wykonuje to zadanie, Fallen wyrusza na Ziemię, by ponownie uruchomić Harvestera. Jego alt-modem jest kosmiczny odrzutowiec, choć w filmie się nie pojawia. W ostatnich scenach filmu ginie zabity przez Optimusa z doczepionymi częściami Jetfire`a.
Transformers-20090430-the-fallen.jpg

Więcej z Fandomu

Losowa wiki