Fandom

Transformers Wiki

Unicron

287stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij
-"Unicron jest silny i słaby jednocześnie. Jest dobry i zły. Ale którą stronę pokaże? Oto pytanie.-
-Primus o Unicronie w "Transformerzy: Wojna o Energon"-
Unicron
Energon Unicron.jpg
Unicron
Typ: żaden
Zadanie: pożeranie planet
Broń: Długie półpierścienie, śmiercionośny blaster ukryty w pancerzu
Transformacja: mechaniczna planeta
Status: Aktywny
Lokalizacja: nieznana (w Cybertron jako czarna dziura)

Unicron był największym i najpotężniejszym Transformerem we Wszechświecie. Nikt nie wie, skąd się wziął. Wiadomo tylko jedno - Unicron pożera światy, by móc przetrwać. Jego rozmiary przekraczają rozmiary normalnej planety, a na plecach ma cztery długie półpierścienie, które są jedną z jego broni. Przemieniał się w mechaniczną planetę i miał moc niszczenia całych światów. Został zniszczony przez Optimusa Prime'a w serii Transformers: Wojna o Energon.

Historia Edytuj

Armada Edytuj

A zła pierwotnego życie od początku czasu, jego pochodzenie utraconych do mgły historii, Armada wszechświata wcielenie Unicron był uosobieniem wszelkich ciemności i nienawiści, że lurks w sercach wszystkich istot. Został pokonany przez Autobot wojownika, Omega Najwyższego, w pewnym momencie w starożytnej przeszłości Cybertron, Unicron ukrył się w zwykły oczach transformatorów, ukrytych jak księżyc planety. W celu ponownego energise siebie, Unicron implantowany niektóre z własnej komórki w Cybertron, gdzie dorastał i "wylężony" urodzeniu do lilipuci rasy robotów nazwie Mini-Zuż. Było Unicron z zamiarem, że te małe roboty zwiększyłoby dzikość z Autobot / Decepticon wojny, pozwalając Unicron do paszy od nienawiści, że wojna fermentowane - ale w wyniku ingerencji człowieka dzieci, wysiedlonych w czasie z 21. wieku, Mini-Zuż rozwiniętych sentience i uciekli Cybertron, upaść na Ziemi, gdzie świeccy nieaktywnych dla milionów lat.

Kolejne rozbudzenie Mini-Zuż ponownie zwiększył tempo wojny i przyspieszenia postępowania, Unicron innym są tworzone z własnego ciała, bokiem, aby służyć jako jego przedstawiciel w celu manipulowania stale wydarzeniach na Ziemi zachować równowagę władzy zawsze przesunięcie, w dzikość obu stron stale rośnie. Na zwieńczenie jego planu, Decepticons weszła w posiadanie wszystkich trzech Mini-Con broni - Star Saber, w Skyboom tarczy i Requiem Blaster - które bok i Thrust następnie ukradł i wykorzystywane w celu ponownego Unicron. Rzuca jego księżycowych skóry, Unicron przekształcone do robotów i tryb włączony Cybertron ponieważ połączony Autobot / Decepticon armada na próżno próbował go zatrzymać. Optimus Prime i Megatron (obecnie Galvatron) wpisuje jego ciało człowieka z dziećmi, a Unicron skierowane bokiem do nich w formie, ale absorbujących wszystkich Optimus w jego świadomości zbiorowej i dostosowanie Mini Zuż powrotem pod jego kontrolą. Jednakże, z Unicron umysłu, Rad była w stanie wykorzystać jego połączenie z High Wire przywrócić Mini Zuż indywidualnych umysłów, uwalniając broni i wyłączanie Unicron. Z pozoru na niebezpieczeństwo, Galvatron zakwestionował premiera do ostatecznej bitwy, ale nienawiść między wrogami Unicron pobudził do życia, a Galvatron zdać sobie sprawę, że aby przerwać krąg miał do poświęcenia siebie. Tłoczenie się w Unicron w przepaść, Galvatron zakończony nienawiść, a także w potężny błysk, Unicron zniknęła bez śladu.

Energon Edytuj

Ważnym zdarzeniem w życiu Unicrona (dzieje się w serii Transformers: Wojna o Energon) było pożarcie planety Aplha Q, gdzie wówczas żył on, Scorpinok i Terrorcony. Wówczas Scorpinok wysadził planetę, co skończyło się uśpieniem Unicrona.

Przez całe tysiąclecia Unicron był uśpiony w przestrzeni kosmosu, a Alpha Q żył jako istota bez planety. Wówczas za pomocą Terrorconów zaatakował Autoboty z Ziemi, by zdobyć Energon potrzebny do przebudzenia Unicrona i odzyskania planety. Wówczas zaczął na swą stronę nawracać dawnych Deceptikonów, jednocześnie przekazując im Miecz Megatrona i kłamliwie obiecując jego przebudzenie.

Wkrótce okazało się, że Megatron pobierał niemal cały Energon i zdołał się przebudzić. Wówczas zdobył ponownie swych ludzi, miecz i wypędził Alha Q, który uciekł razem z głową Unicrona.

Potem, w czasie ponownej wojny Autobotów z Decepticonami, Alpha Q wysłał Starscreama - obdarzonego niewidzialnością najemnika o pozbawionej pamięci (później jednak Megatron go nawrócił na swą stronę). Po stracie żołnierza Alpha Q później, razem z Terrorconami i Skorpinokiem się sprzymierzył z Autobotami w celu pokonania Megatrona i odzyskania planety.

Po bardzo długiej zawieruchy udało się odnaleźć ciało Unicrona i niemal je przebudzić (Brakowało mu jednak głowy). Po wielkiej bitwie, w której wielka moc Energonu została wyzwolona, otworzyła się czarna dziura i wysłała naszych bohaterów do innego wszechświata, gdzie rostrzygły się losy obu frakcji.

Po wielu zdarzeniach Unicron odzyskał głowę i został przebudzony, po czym zabił zdrajcę wśród Decepticonów - Shockblasta. Wówczas Megatron zdziwił się, gdy Unicron opanował mu umysł i niemal zniszczył obie organizacje. W tej walce pożarł arktyczną planetę i zniszczył całkowicie planetę wyścigową. Wówczas Primus - istota z czystego Energonu, obdarzył Autoboty nową mocą, a Optimusa powiększył, by mógł walczyć z Unicronem.

Wówczas rozpętała się nawiększa bitwa we Wszechświecie - wówczas Unicron poważnie poranił Optimusa i był bardzo bliski triumfu. Ten jednak dobył wszystkich swych sił i zniszczył Unicrona, ratując i Autoboty, i Decepticony, i cały Wszechświat.

Unicron jednak zdołał zmienić sięw drugą osobowość Megatrona i ocalił go przed zgubą. Gdy ten powrócił na Cybertron, znalazł dzięki pomocy Unicrona Super-Energon i zmienił się w Galvatrona - niepokonanego, niezniszczalnego imperatora Decepticonów. Wówczas przejął Cybertron i dzięki bratowi Shockblasta - Sixshota, zakrył go Energonem.

Tak rozpoczęła się nowa wojna, pełna zdrady i cierpienia, w której Cybertron zmienił się w ruchomą fortecę Decepticonów i dążył na inne planety. Wtedy Optimus Prime zatrzymał planetę i naraził się na wielkie uszkodzenia.

Wkrótce Sixshot zdradził Galvatrona i dzięki podstępowi niemal go zniszczył i był bliski dojścia do Super-Energonu.

Jednak Skorpinok, narażając się na poważne obrażenia, uratował władcę Decepticonów i Galvatron dzięki mocy Super-Energonu zmienił się w Mega-Transformera o rozmiarach Wież Energonowych. W ten sposób zmiażdżył zdrajcę (jego iskra ocalała w ocalałej dłoni) i wyruszył, by znaleźć Unicrona w jego ostatniej formie - kuli zielonego gazu rozmiarów piłki golfowej.

Gdy ją znalazł, zaczęła się ostania bitwa - Prime padł uszkodzony, a pozostałe Autoboty swoje iskry zjedczoneia użyły do ożywienia i wzmocnienia Optimusa. Tak zaczęła się bitwa, wktórej Galvatron, Starscream i Unicron zostali pochłonięci przez Słońce Energonowe stworzone przez Alpha Q. Za nimi podążył też lojalny Miraż, który równierz umarł.

Cybertron Edytuj

Unicronsingularity.jpg

Czarna dziura - "osobliwość" Unicrona.

Parę lat póżniej "Słońce Unicrona" rozpadło i przemieniło się w czarną dziurę, która zagrażała całemu wszechświatu.

Charakter i broń Edytuj

Unicron był największym i najpotężniejszym Transformerem we Wszechświecie. Nikt nie wie, skąd się wziął. Wiadomo tylko jedno - Unicron pożera światy, by móc przetrwać. Jego rozmiary przekraczają rozmiary normalnej planety, a na plecach ma cztery długie półpierścienie, które są jedną z jego broni. Przemieniał się w mechaniczną planetę i miał moc niszczenia całych światów. Oprócz tego miał ukryty w torsie śmiercionośny blaster, który pochłaniał planety i wyzwalał w postaci ogromnej energii (zrobił to w "Optimus Wielkim", jak pochłonął połowę Arktycznej Planety i zniszczył drugą połówkę energią).

Pojawienie Edytuj

Więcej w Fandom

Losowa wiki