FANDOM

Creators

Dłoń Twórcy

CreatorsShips

Flota Twórców zbliża się do Ziemi

Twórcy - enigmatyczna pozaziemska rasa inteligentnych istot, twórców Wszechiskry i siewców życia. Prawdopodobnie najstarsze i najpotężniejsze istoty we Wszechświecie. Zleceniodawcy łowcy nagród Lockdown'a, mającego schwytać dla nich Optimusa Prime'a.

Charakterystyka

Praktycznie nic nie wiadomo o tych istotach. Wiadomo jedynie, że są to humanoidalne istoty biologiczne lub biomechaniczne. W jednej z początkowych scen czwartego filmu widzimy bladą biologiczną rękę o sześciu palcach, co pozwala nam mniemać, iż są to istoty biologiczne.

Twórcy posiadają niezwykle zaawansowaną technologię, opierającej się zarówno na inżynierii genetycznej jak i na skomplikowanej mechanice. Są w stanie tworzyć mechaniczne formy życia z martwej materii.

Historia

Nic nie wiadomo o pochodzeniu twórców. Wiadomo, że od milionów lat przemierzają Wszechświat, nawiedzając planety i eksperymentując ze swoimi technikami tworzenia życia. Miliony lat temu rasa ta przybyła na Ziemię, gdzie przetestowała jedną ze swoich technologii na dinozaurach - było to jedną z przyczyn wyginięcia tych zwierząt a także przyczyną powstania Dinobotów. Następnie przenieśli się oni do innej części kosmosu, gdzie stworzyli Wszechiskrę, dając życie mieszkańcom Cybertronu.

Po wielu milionach lat Twórcy zapragnęli sprowadzić do siebie Optimusa Prime'a, prawdopodobnie by uczynić z niego swego sługę. W tym celu zatrudnili łowcę nagród Lockdown'a, który za Optimusem przybył aż na Ziemię. Po pokonaniu łowcy lider Autobotów wyruszył w kosmos na poszukiwania jego zleceniodawców.

Po bitwie o HongKong Optimus wyruszył na Cybertron w poszukiwaniu Twórców, gdzie spotkał się z Quintessą, która go schwytała i zahipnotyzowała, po czym nazwała Nemesisem Prime' em. Chciała, by Optimus odbudował Cybertron, który według niej on zniszczył, niszcząc też Ziemię(która tak naprawdę była Unicronem, pradawnym wrogiem Cybertronu). Gdy Prime odzyskał świadomość i znów był sobą pokonał Quintessę, ta jednak przeżyła.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki