FANDOM

OptimusPrime protoform

Przykładowy przedstawiciel rasy - Optimus Prime

Transformery - rasa mechanicznej obcej formy życia, pochodząca z planety Cybertron. Dość zróżnicowana i różnorodna, odznaczała się charakterystyczną cechą - zdolnością do zmieniania kształtu.

Strona jest w trakcie budowy. Prosimy o nie wprowadzanie zmian.

Geneza

Transformery powstały w bliżej nieokreślonej przeszłości. Kwestie czasowe pozostają niejasne, jednak zakładając, że na Cybertronie czas płynie w innym tempie, było to prawdopodobnie kilka/kilkanaście milionów lat.

Cybertronianie zostali stworzeni przez rasę Twórców za pomocą Wszechiskry. Wyładowania Kości padające na metaliczną powierzchnię planety zrodziły mechaniczne organizmy. Pierwszymi z nich było Siedmiu Prime'ów oraz ich grupa.

Anatomia

Typy

Pierwotne:

  • Cybertronianie - właściwi przedstawiciele swojego gatunku, zrodzeni na Cybertronie, posiadający własne Iskry, mający dość podobny wygląd (np. Optimus Prime, Megatron, Bumblebee, Barricade itp.)
  • Cyberfauna - "zwierzęcy" mieszkańcy Cybertronu, mający podobne właściwości do Cybertronian, lecz zwierzęcy wygląd i mentalność (np. Scorponok, Ravage, Laserbeak, Insection itp.)

Wtórne:

  • Protoformy bojowe - istoty stworzone do celów militarnych przy pomocy metody porównywalnej do klonowania
  • Drony - istoty stworzone przez Cybertronian metodą fabryczną ("roboty zbudowane przez roboty"), bardzo zróżnicowane pod względem wielkości i kształtu (np. Constructicony, Frenzy, Alice, Brains itp.)

Inne:

  • Spark-boty - na wpół zwierzęce istoty powstałe z ziemskich urządzeń ożywionych wyładowaniami Wszechiskry

Nacje i odmiany

  • Pionierzy - pierwsi przedstawiciele swojej rasy, ich przykładem może być Siedmiu Prime'ów
  • Dreads - podgatunek prymitywnych robotów o zwierzęcych cechach

Więcej z Fandomu

Losowa wiki