FANDOM

Topspin
Images (4)
Informacje
Frakcja Autoboty
Ranga Mechanik, Wrecker
Wielkość ok. 5m
Alt-mode Zmodyfikowany samochód rajdowy Impala
Uzbrojenie Gutlingi, działka, blastery, miotacze, szczypce
Status Żyje

Topspin- Autobot z podgrupy Wreckers, mechanik i bojownik.

Charakterystyka

Topspin był średniej wielkości wreckerem. Był niebiesko-biały z srebnymi częściami. Posiadał niebieskie włosy i wizjer, jako broni używał karabinów oraz dziwnego urządzenia wyglądającego jak obcęgi. Jego alt-modem tak samo jak u Roadbustera jest zmodyfikowany samochód rajdowy Chevrolet Impala.

Losy

Topspin przybył na ziemię po bitwie w Mission City. Tak jak reszta Wreckerów nie brał udziału w bitwach ponieważ naprawiał statek którym przyleciał. Dopiero w filmie Dark of the Moon otrzymał większą rolę, bo miał opuścić naszą planetę statkiem Xantium. Autoboty ukryły się w zbiornikach które spadły do oceanu przed zniszczeniem statku przez Starscreama, wróciły podczas oblężenia Chicago gdzie walczyły. Wreckerzy zabiły Devcona oraz kilka innych deceptikonów. Topspin przeżył i podczas prześladowań Transformerów razem z grupą Autobotów i Simmonsem ukrył się na Kubie. Pojawił się w Transformers 5, grał z Roadbusterem w siatkówkę. Simmons odebrał telefon od angielskiego lorda sir Edmunda Burtona. Telefon go zdenerwował i się rozłączył. Potem poszedł z Topspinem na plażę. 

Galeria

Więcej z Fandomu

Losowa wiki