FANDOM

Tessa Yeager - jedyna córka Cade' a Yeagera i jego zmarłej żony, miłość Shane' a Dysona.

Historia

Wczesne życie

Tessa Yeager urodziła się najprawdopodobniej w Teksasie jako córka Cade' a Yeagera i jego żony Emily. Uczęszczała do szkoły średniej w Teksasie. Zakochała się i związała z rajdowcą, Shanem Dysonem.

Transformers: Wiek Zagłady

Tuż przed maturą ojciec, który obiecał żonie, że dopilnuje by Tessa zdała maturę nie pozwolił jej chodzić z chłopakami przez egzaminami(nie wiedział o Shanie). Tessa musiała się więc spotykać w ukryciu z Shanem. Początkowo musiała prosić ojca o zgodę na wyjście z koleżankami. Jej życie zmieniło się, gdy ojciec kupił trucka, który niebawem okazał się być Optimusem Prime' em. Gdy służby państwowe przyjechały odnaleźć Optimusa, Harold Atiinger groził Cade' owi że jeśli nie wyjawi , gdzie jest Prime zabije mu córkę. Słysząc to Optimus ujawnił się. Przec służbami Cade' a, Tessę i Lucasa uratował Shane, chłopak Tessy. Wtedy też Cade dowiedział się o związku córki. Niebawem Tessa została przypadkiem porwana przez Lockdowna i wyrzucona do ,,śmieci'' na wykradzionym statku kosmicznym Rycerzy Cybertronu przez Lockdowna. Na ratunek przybyli dziewczynie Cade, Shane i w mneijszym stopniu Autoboty. Później Tessa walczyła w bitwie o HongKong. Pobiegla pobiec ojcu, gdy ten pobiegł na pomoc Optimusowi. W końcu Cade zaakceptował związek córki.

Transformers: Ostatni Rycerz

Po bitwie o HongKong Tessa pojechała na studia. Kontaktować z ojcem mogła się tylko w ograniczonym stopniu, albowiem on był poszukiwany przez rząd(nawet wyznaczono za niego nagrodę). By Cade nie został namierzony Tessa mogła się na chwilę tylko z nim połączyć i tylko ona mogła mówić. Gdyby Cade się odezwał zostałby namierzony po głosie.