FANDOM

Agenda3 MegatronOptimusPrime.jpg
Megatron uwalnia burzę czasową
Tajny Agent (Część 3)
Production company Mainframe Entertainment
Data premiery March 12, 1998
Napisane przez Bob Forward
Animation studio Mainframe Entertainment
Continuity Beast Wars continuity

Po kolejnym zrujnowanym planie, Megatron postanawia w końcu wygrać Kosmiczne Wojny i zmienić historię.

SummaryEdytuj

Z Dewastatorem i jego Trans-sieciowym statkiem Predatony (z wyjątkiem Arachny) przypuszczają pełny atak na Axalon. Atak Trans-sieciowego statku i cios z miotacza Pieniacza osłabiają tarczę bazy i dodatkowo tworzą wyrwę w bazie. Szczurotron bierzę parę magnetycznych bomb i (jak to ujął) "wyrusza na polowanie na kota". Przemienia się w tryb wyścigówki i rozpędza się, po czym wpada na statek Dewastatora. Tymczasem Optimus i Gepardon strzelają do Szybkiego Ciosa i Pieniacza zmierzających w stronę Axalonu. Nagle jeden strzał Gepardona strąca Szybkiego z pokładu Pieniacza i zostaje "zmiażdżony" przez gąsienice Predatona. Ale nagle Megatron strzela do Maximali i wtedy Szczurotron, czując, że jego lutownica nie zdziała, zmienia się w bestię i zaczyna gryźć metal statku. Nosoron obserwuje osłabienie tarczy i wychodzi nie zauważając Pieniacza, ktory przygotowuje swą broń. Strzela i wtedy tacza opada, a dodatkowo pojawia się Nosoron z swoimi karabinami i wielokrotnie strzela w Pieniacza. Tymczasem Dewastator obserwuje znikanie tarczy Axalonu i rozkazuje Tarantulatorowi przenieść całą moc do broni głównej. Predaton to robi, lecz nieoczekiwanie pojawia się Szczurotron, który podrzuca do jego rąk magnetyczne bomby. Maximal ucieka na powierzchnie na działo i w tym momencie bomby wybuchają, niszcząc przy tym Dewastatora i jego statek od środka. Szczurotron trzyma się działa niczym kowboj rozwcieczonego byka. Megatron to zauważa i wycofuje się z pola rażenia. Zniszczony statek kieruje się ku Pieniaczowi, który ucieka w kierunku wąwozu... z małym końcem. Szczurotron wyskakuje z działa, a Pieniacz dociera do końca wąwozu, ale nagle statek się zatrzymuje. Predaton się śmieje, ale okazuje się, że pocisk się uaktywnił i wtedy rusza w zdziwionego Predatona, wybucha i odrzuca Szczurotrona w powietrze. Nosoron go łapie, a potem go zrzuca na ziemię. Optimus zauważa, że Megatron nie wraca do bazy i wraz z Maximalami kieruje się ku niemu. Tymczasem Arachna i Srebrny Grom odkopywują jaskinię, która mogła skrywać największy sekret.

Wracając do pościgu, Gepardon pyta Optimusa, gdzie Megatron leci. Lider Maximali odpowiadamu, że do początku wszystkiego i prawdopodobnie końca. Tymczasem Arachnie i Srebrnemu udaje się w pełni odkopać jaskienię. Gdy wchodzą do niej zauważają coś, co było celem podróży Arachny --- ARKĘ. Arachna wyjaśnia swemu Maximalowi, że Arka miała na pokładzie bohaterów i wspomina mu o eksplozji, która ma nastać w 1984 roku. Nagle obaj zostają zaatakowani przez Megatrona, który dodatkowo strzela do wyjścia, które zostaje zablokowane. Optimus postanawia wraz ze swoimi kopać.

Megatron odkrywa, że Teletran-1 wciąż jest aktywny i "prosi" Arachnę, by mu pokazała kod dostępu. Gdy Predatonka odmawia, Megatron postanawia użyć odpowiednich argumentów. Rozkazuje Arachnie, by pokazała kody, albo zniszczy srebrnego. Arachna się poddaje i pokazuje Teletran kody, przez co otwiera drzwi do Arki. Optimus wchodzi do jaskini ale za późno - Megatron już wszedł i dodatkowo strzela z działa. Rozkazuje Arachnie utrzymać ich, a sam rusza, by zająć się bardziej ważnymi sprawami.

Maximale próbują strzelić w działko, ale przez pole siłowe Arki nie udaje się. Tymczasem Megatron wchodzi do części Arki, która miała Transformery z Wielkiej Wojny. Twierdzi, że przez Autoboty Predatony były "niewolnikami". Gdy to mówi, dociera do tronu, gdzie siedział Optimus Prime w trybie snu. Tymczasem Maximale wciąż walczyły z działkiem fuzyjnym i wtedy Szczurotron trafia w działko, przez co niszczy pole ochronne Arki. Ale mechanizm otwierajacy drzwi nie działa, więc Nosoron go demoluje swoimi Karabinami Zagłady. Udaje mu się, ale drzwi powoli się otwierają. Nosoron używa całej swojej siły do otwarcia drzwi, ale nagle okazuje się, że było za późno - Megatron już strzelił w głowę Optimusa Prime'a, wywołując przy tym burzę czasu i zmianę przyszłości. Ciała Maximali powoli zaczynają się zmieniać z powrotem w state formy. Megatron oznajmia im, że zmienił przyszłość. I że Maximale już nie istnieją.

Ciąg dalszy nastąpi...

CytatyEdytuj

"Osłony długo tego nie wytrzymają!."
"I tak jest dość długo. Przygotuj się do ich opuszczenia za chwilę."
"Co robisz?!."
"Ta mysz rozpoczyna polowanie na kota. Bestia! [Przemienia się w szczuro-wyścigówkę i rozpędza się] MAKSYMALNY PĘD!!!."

Nosoron i Szczurotron o nowym planie Szczurotrona.

"W porządku, ty śmierdzący, Dezorientatowy kawale sera, zobaczymy czy wytrzymasz, gdy staniesz naprzeciw szura z nierdzewnej stali!".

Szczurotron do statku Dewastatora.

"Myślałem, że to legenda.."
"To nie jest legenda, JoJo. Eony przed istnieniem Maximali i Predatonów, Twoi przodkowie, Autoboty, wystrzeliły Arkę, która miała na pokładzie największych bohaterów. Została zaatakowana przez Dezorientatów i rozbiła się na ziemi."
"[nagle następuje trzęsienie] Ten teren wydaje się być geologicznie niestabilny."
"Halo! To jest wulkan, kościo-głowy. Kiedy eksploduje w 1984 roku, nasi przodkowie na statku przebudzą się i rozpoczną Wielką Wojnę."

Srebrny Grom i Arachna o historii Arki.

"Musimy się tam dostać!."
"Och, zacięło się! Źródło mocy musi... [Nosoron się wścieka i wyjmuje swojej karabinki]"
"Oik! '[Przerażony tym gestem, Szczurotron odksakuje i Nosoron niszczy mechanizm]."

Optimus Naczelny i Szczurotron w czasie dostania się do środka.

"Teraz, przemierzam te puste korytarze... Zdobywca. Taaak. Autoboci i Decepticoni, wciąż w śpiączce... Czekają na moment, cztery miliony lat stąd, by się przebudzić i rozpocząc Wielką Wojnę. Mmm... Wielka Wojna... W której Autoboci pokonali Decepticony, a przez to ich potomkowie, Maximale, rządzili Predaconami. Archaiczni energonowi dranie! Jak ŚMIELI? Przez to musiałem podążyć ścieżką instrukcji mojego imiennika, co sprowadza mnie tu. Ostateczne Ryzyko. Dla Ostatecznej Nagrody. Dzień kary, dla tych... którzy uczynili nas niewolnikami!.

Megatron w Arce.

"A więc teraz stoimy twarzą w twarz, Optimusie Prime. W przyszłości przebudzisz się i staniesz się wielkim przywódcą Autobotów... Ale tym razem czas obierze inny tor. Komputer: Cała dostępna moc do broni! A teraz, Optimusie Prime: Ku pamięci Decepticonów... Ku chwale Predaconów! Dla Cybertronu, który JEST! PRAWOWICIE! NASZ!!! I mój jako moje królestwo... Wyzwalam sztorm zemsty... Żegnam!"

Megatron przed zmianą historii

"Powiedzcie, żegnam Wszechświecie, Maximale! Przyszłość się zmieniła. Taaak! Autoboty przegrały! Zło triumfuje! A wy... wy... wy i Maximale już nie ISTNIEJECIE!!!"

—Ostatnie słowa Megatron w drugiej serii.

Postacie Edytuj

Główne postacie: Arachna, Gepardon, Szczurotron, Megatron, Tarantulator, Szybki Cios, Pieniacz, Nosoron, Srebrny Grom, Dewastator, Optimus Naczelny, Optimus Prime

Linki Edytuj

Link

Więcej z Fandomu

Losowa wiki