Wikia

Transformers Wiki

Tajny Agent (Część 2)

Dyskusja0
268stron na
tej wiki
Agenda2 title
Tytuł odcinka
Tajny Agent (Część 2)
Production company Mainframe Entertainment
Data premiery March 12, 1998
Napisane przez Bob Forward
Animation studio Mainframe Entertainment
Continuity Beast Wars continuity

Tajny agent Dewastator złapał Megatrona, ale nie wie, iż dowódca Predatonów posiada fragment Złotego Dysku.

SummaryEdytuj

Megatron zostaje uwięziony na statku trans-sieciowym Dewastatora, a Maximale powoli zaczynają się zbierać do powrotu na Cybertron. Optimus Naczelny wzywa Srebrnego Groma do swego biura i mówi o jego sprawach związanych z pewną Predatonką. Srebrny Grom wyjaśnia, że może ją ponownie nawrócić do Maximali, ale Optimus mu mówi, że jest Predatonką do ostatniej śrubki. Optimus nakazuje Srebrnemu pozostać w swojej kwaterze i zamierza wysłać Gepardona do poszukania Arachny.

Na statku trans-sieciowym, Megatron dowiaduje się, że Dewastator kiedyś służył prawdziwemu Megatronowi i mówi, że momo posiadania tego imienia jest gorszym charakterem. Megatron mówi mu, że posiada tajny skład Energonu umieszczonego w pewnym miejscu. Podpuszcza Dewastatora, by go uwolnił, ale agent Rady nie nabiera się na te sztuczki. Ponadto Megatron się dowiaduje, że Tarantulator jest porucznikiem Tajnej Policji Predatonów. Dowódca Predatonów, jest wtrząśnięty tym, że w jego grupie jest szpieg. Dewastator daje mu rozkaz, by Maximale natychmiast zabrały Energon. Gepardon przygotowuje się do znalezienia Arachny, ale najpierw zamienia parę słów z Srebrnym Gromem, od którego dostaje pięścią. Szczurotron to zauważa, ale nie udaje mu się zatrzymać Srebrnego, który ucieka w poszukiwaniu Arachny.

Optimus Naczelny z Gepardonem (który ledwo wraca do siebie po pięści Srebrnego) leci w kierunku góry, gdzie jest Energon. Docierają, ale okazuje się być pułapką i wtedy pojawia się Inferno. Tymczasem niedaleko Góry St. Hilary, Osator kieruje się za wskazówkami Megatrona, nie wiedząc, że Arachna jest tuż za nim. Wtedy do Arachny przybywa Srebrny Grom i namawia ją do powrotu do Maximali. Predatonka wyjaśnia mu, że jest Predatonem, ale i tak włącza Srebrnego do swego planu. Gdy Osator się zatrzymuje, statek Arachny rozbija się o niego, a sama Predatonka spada w dół, ale zostaje uratowana przez Srebrnego. W czasie walki w jaskini, Infernowi wzrósł poziom Energon i ledwo żywy Predaton podpala Energon, przez co Energon wybucha pochłaniając też Inferna. Optimus i Gepardon uciekają od eksplozji informują o tym Dewastatora.

Na statku, Dewastator dowiaduje się o pułapce w górze i informuje o tym Megatrona. Jednak potem nastawia działka i celuje w Megatrona. Ten mu mówi, że ukradł Złoty Dysk po to, że Dysk miał na sobie informacje dotyczące przyszłości, co miało mieć wpływ na Wielką Wojnę. Dewastator ma co do tego wątpliwości, bo dysk został zniszczony. Gdy ma już zamiar zniszczyć Megatrona, zmienia zdanie i uwalnia więźnia z obręczy energi. Dowódca Predatonów ujawnia, że wciąż ma fragment dysku i aktywuje wiadomość w wersji holograficznej. Na tym ekranie pojawia się... Megatron z Wielkiej Wojny! Wyjaśnia, że trans-sieć została ulepszona, ale nagranie urywa się przy najważniejszym momencie, ale to wystarczyło, by przekonać Dewastatora do przyłączenia się do Predatonów.

Na górze, Arachna i Srebrny Grom odkopywują tunel, który prowadził do jakiegoś miejsca. Arachna próbuje przekonać Srebrnego, by już sobie poszedł, ale w końcu przyjmuje jego pomoc. Optimus i Gepardon wracają do Axalonu i Szczurotron mówi im, że ma dobrą i złą wiadomość: Dobra, że ma ją z głowy Dewastatora; a zła, że przeszdł na stronę Predatonów! Tymczasem Dewastator i Megatron nacierają na Axalon.

Ciąg dalszy nastąpi...

CytatyEdytuj

"Ahhh... sam kiedyś byłem młody."
"...Co?!"
"Chciałem powiedzieć, że mamy kłopoty. Tym kłopotom na imię Arachna."

Szczurotron i Optimus Naczelny o ucieczce Srebrnego.

Srebrny Grom: Blackarachnia, chcę, żebyś wróciła ze mną do Maximali.
Arachna: Zrozum to, psi kretynie! Jestem Predaconem! Jestem zła! Strzelę do ciebie!...
Srebrny Grom: Nie. Moje serce mówi mi, że tego nie zrobisz.
Arachna: Och tak? [strzela mu w nogę]
Srebrny Grom: [zszokowany] Ty... STRZELIŁAŚ do mnie!
Arachna: Nie do wiary, psi chłopcze! Jestem ZŁA! Teraz mi wierzysz?
Srebrny Grom: Ale jednak... to nie był śmiertelny postrzał. Twoja Maximalska, wewnętrzna dobroć...
Arachna: Zamknij się, zamknij się, ZAMKNIJ SIĘĘĘĘĘĘĘ!!!
Srebrny Grom: Wiem, co czujesz. Nie wiesz, czy mnie pocałować, czy zabić.
Arachna:[zła] Jestem czarną wdową, idioto. [sugestywnie] Mogę jedno i drugie
[Osator, trochę przed nimi, sprawdza mapę]
Osator: Osator dotarł do celu!! [sprawdza mapę] Hmm... to dziwne – [Kapsuła, którą podróżowali Srebrny Grom i Arachna rozwala go na części]

"Tu Megatron, dowódca Dezorientatów. Jeśli mnie teraz słyszycie, to znaczy, że poniosłem klęskę. Wiem jednak, że technologia trans-sieci została znacznie ulepszona. Zostawiam tą wiadomość dla Dezorientatów, którzy mogą znależć [tu fragment się urywa, z powodu zniszczenia dysku.].

—Wiadomość Megatrona z Wielkiej Wojny do Dezorientatów.

"Niech żyją Dezorientaty!"

Ravage

Postacie Edytuj

Główne postacie: Arachna, Gepardon, Szczurotron, Megatron, Osator, Tarantulator, Inferno, Nosoron, Srebrny Grom, Dewastator, Optimus Naczelny, Megatron

Linki Edytuj

Link

Więcej od Wikii

Losowa wiki