FANDOM

Starscream
Starscream.png
Nazwa Starscream
Grupa Decepticony
Miejsce pobytu

Cybertron/Ziemia

Uzbrojenie karabiny maszynowe,miotacze pocisków,piła tarczowa,miotacz na sześć rakiet,gutingi,silniki odrzutowe
Status Nieaktywny
Alt-mode samolot F-22 Raptor

Transformers (The Movie)

  • Transformers
Starscream 1.png

Jako że Megatron został uwięziony przez Sektor 7 Starscream, jako jego zastępca, sprawował władzę. Na Ziemi zarządził mobilizację Decepticonów gdy tylko Frenzy rozmroził Megatrona. Podczas ostatecznej walki ostrzelał grupę Autobotów na skutek czego Bumblebee stracił nogi. Po śmierci Megatrona poleciał do Upadłego by tam mobilizować armię Decepticonów.

  • Transformers: Zemsta Upadłych
Starscream 2.png

W kosmosie Starscream próbował stwarzać nowe Deceptikony, ale bez potrzebnej do tego Matrycy nie udawało się to. Po powrocie Megatrona, stoczył walkę z Optimusem. Gdy Megatron zabił Prima, Starcream wraz z innymi Deceptikonami poszukiwał Sama Witwicki'ego, aby Upadły mógł zdobyć źródło energonu. Stoczył walkę na pustyni, gdzie po pokonaniu Upadłego wraz z Megatronem uciekł. Jego losy są znane.W Tej części Starscream zmienił wygląd Alt-mode'a - jego Raptor miał wytatuowane cybertrońskie znaki.

Generacja IEdytuj

W serii Generacja I Starscream nie ukrywa swoich ambicji obalenia Megatrona, wodza Decepticonów. Ma zupełnie odmienne poglądy na prowadzenie walki. Jest dowódcą Decepticonów latających, czasem dowodzi całą akcją, ale nie jest skuteczniejszy od swojego szefa. Pozbawiony skrupułów, atakuje przede wszystkim słabszych.

W wersji komiksowej Starscreamowi udaje się przejąc cześć energii legendarnego źródła wiedzy tzw. Bazy Podstawowej. Dzięki temu staje się potężniejszy od wszystkich Trasformerów.Autoboty i Decepticony łączą chwilowo siły by go pokonać ale nie udaje im się to i większość robotów zostaje przez Starscreama zniszczona lub ciężko uszkodzona. Dopiero podstęp Optimusa Prime’a okazuje się skuteczny. Pozwala on Decepticonowi na przejęcie całości energii Bazy Podstawowej, wiedząc o tym ze żadna istota nie jest w stanie tego przetrwać. I rzeczywiście Starscream zostaje rozerwany przez eksplozję. Starscream zostaje później przywrócony do życia przez Ratcheta, działającego pod przymusem, na rozkaz Megatrona, który chce użyć Starscreama (ze wzmocnioną siłą i wyczyszczonym umysłem) do zniszczenia swych wrogów, zarówno Autobotów jaki i Decepticonów. Jednak Ratchet niweczy plany Megatrona, pozostawiając aktywnymi cechy osobowe Starscreama. I rzeczywiście gdy tylko zostaje on zraniony, z właściwym sobie tchórzostwem, rezygnuje z walki błagając o litość.

Przekształca się F-15 Eagle. Do walki używa miotaczy laserowych, które po transformacji wchodzą pod skrzydła.

Krążą plotki, że postawił mu się człowiek, 78 letni ślepy golfista.W komiksach, najbardziej wyśmiewany Decepticon.

Serial Generacja IEdytuj

W serialu Generacja I Starscream jest naukowcem w czasach Złotego wieku Cybertrona. Razem ze Skyfirerem bada nieznane okoliczne planety. Gdy jego partner zaginąl na Ziemi podczas burzy śnieżnej, wybuchła wojna domowa na Cybertronie. Starscream postanawia przyłączyć się do Decepticonów, gdyż wojna "jest bardziej ekscytująca".

Mianowany zastępcą Megatrona, razem ze ze swoimi towarzyszami na statku Nemesis ścigał Autoboty, które po bitwie rozbiły się na Ziemi.

Beast WarsEdytuj

W serialu Beast Wars Starscream pojawia się tylko raz - w odcinku "Possesion" (Opętanie). Jego iskra, podróżując w czasie i przestrzeni dotarła do prehistorycznej Ziemi (70.000 lat p.n.e.), opętała ciało Predacona Waspinatora i próbowała przejąc władzę nad Predaconami. Jednak ciało Waspinatora zostało rozbite, a Starscream wyrzucony w kosmos. Później, w odcinku "Bad Spark" (Zła Iskra) dowiadujemy się, że iskra Starscream'a jest niezniszczalna, a próby zagięcia jej mutacji by otrzymać nieśmiertelnego Maximala skończyły się na agresywnym potworze - Protoformie X (później wcielonym do Predaconów i nazwanym Rampage)

Seria Transformerzy: CybertronEdytuj

Postać z cyklu Transformery (Cybertron) Starscream Grupa Deceptikony Podgrupa - Funkcja Zastępca Megatrona Motto Brak Przemiana w Cybertroniański odrzutowiec Pochodzenie Nieznane Seria Transformerzy: Cybertron Polski dubbing Mieczysław Morański Podobnie jak we wcześniejszych utworach, w tym serialu Starscream jest pozbawionym skrupułów zdrajcą. Zdradza Megatrona w 23 odcinku pt. Pułapka i zamyka go i jego podwładnych w wielkiej kuli. Przez czas ich uwięzienia, póki nie uwolnił ich Scourge, Starscream przejmuje dowództwo nad armia i odbiera (w odcinku 24) Autobotom szyfr Omegi i trzy Klucze. Na wulkanicznej wyspie zmienia się w olbrzyma (odcinek 29).

Galvatron, wcześniejszy Megatron, zemścił się w odcinku 46 Starcie. Po zaciekłej walce wygrywa, choć z trudem.

Transformers AnimatedEdytuj

W serialu TF:A Starscream podłożył Megatronowi ładunek, który przeciążył jego systemy i doprowadził do rozbicia na Ziemi wraz ze statkiem Autobotów. Starscream przez 50 lat tułał się po kosmosie, aż dotarł na Ziemię. Jego próby zdobycia Wszechiskry i władzy skończyły się na tym, że Megatron śmiertelnie go ranił, jednak fragment rozbitej Wszechiskry utkwił mu w głowie, doprowadzając do nieśmiertelności Starscream'a. Tworząc armię swoich klonów, Starscream szykował się do natarcia na Ziemię wraz z swojimi klonami.Ale prof.samdack zawładnoł ciałem starscreama robotem Hedmastera. Został wraz z Megatronem wciągnięci do mostu kosmicznego.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki