FANDOM

Snarl
Snarl.pr
Informacje
Frakcja Autoboty
Grupa Dinoboty
Wielkość ok.10m
Alt-mode Mechaniczny odpowiednik stegozaura
Uzbrojenie Pazury, Kolce, Działa, Włócznia
Status Prawdopodobnie żywy

Snarl - jeden z Dinobotów, nieobecny podczas wydarzeń z Hong Kongu.

Geneza

Snarl i pozostałe Dinoboty powstały w czasach prehistorycznych, podczas gdy Twórcy przeprowadzali serię eksperymentów nad ziemską fauną. Za pomocą swojej technologii przemieniali materię organiczną i mutowali ją w mechaniczne istoty będące prototypem Transformerów. W efekcie powstały olbrzymie humanoidalne roboty mogące transformować się mechaniczne odpowiedniki dinozaurów.Prawdopodbnie powróci jako zły by się zemścić.

Charakterystyka

Snarl był olbrzymim mechanicznym odpowiednikiem stegozaura. Był bardzo potężnym, niskim oraz przysiadzistym dinobotem koloru srebrnego. Wielkością był zbliżony do Sluga zmieniającego się w mechanicznego triceratopsa. Snarl w trybie bestii jako broni używał swojego ogona usianego kolcami oraz  pazurów na potężnych kończynach. W trybie robota Snarl zmieniał się w wysokiego humanoidalnego robota z naramiennikami z ogona stegozaura, klasycznym dla dinobotów wizjerem, oraz szerokim usianym detalami torsem. W trybie robota dzierżył coś wyglądającego jak siekiera lub maczuga.

Losy

Dzieje tej postaci są nieznane - prawdopodobnie wraz z pozostałymi Dinobotami przemierzał Wszechświat aż do czasu konfrontacji z Lockdown'em. Uniknął schwytania i uwięzienia - w każdym razie nie było go na pokładzie więziennego promu przejętego przez Autoboty.

Prawdopodobnie żyje i przebywa w nieznanej części kosmosu. Prócz niego również dwa inne Dinoboty uniknęły schwytania i uwięzienia.

Galeria

X5bjnk6bkfysealzetgf

w wersji zabawkowej

Snarl-Transformers-4-transformers-37106555-600-646

Więcej z Fandomu

Losowa wiki