FANDOM

Skipjack
Skip.
Informacje
Frakcja Deceptikony
Grupa Constructicony
Wielkość ok. 10m wzrostu
Alt-mode Buldożer Caterpillar D9
Uzbrojenie 2 działka,

bicze, pazury

Status Martwy

Skipjack - Deceptikon należący do elitarnej grupy Constructiconów. Z wyglądu bliźniaczo podobny do innego robota, Rampage'a, od którego różnił się żółtym kolorem. Mógł uformować lewą nogę Devastatora.

Charakterystyka

Skipjack był dużym dronem o nietypowej budowie ciała. Zamiast nóg posiadał pojedynczą odnogę podobną do ogona, dzięki jego sprężystości mógł wykonywać skoki i akrobacje. Całość nadawała mu dziki i nieco zwierzęcy wygląd. Jego wzrost (czy raczej pełna długość cielska) wynosiła około 10 metrów. Miał małą głowę osadzoną na segmentowanej szyi, rysy twarzy były podobne do reszty Constructiconów. Transformował się w żółty buldożer Caterpillar D9.

Jego główną bronią były dwa bicze utworzone z gąsienic od swojego alt-modu. Posługiwał się również dwoma działkami jonowymi wysuwanymi z rąk.

Jego cechy charakteru pozostają nieznane, prawdopodobnie jednak miał dziki i barbarzyński charakter.

Rampage a Skipjack

Rampage był dronem, czyli robotem stworzonym "fabrycznie" przez inne roboty. Powstał jeszcze jeden robot tego typu, noszący imię Skipjack. Obydwaj na Ziemi posiadali taki sam alt-mode, z tą różnicą, że Rampage miał czerwony kolor a Skipjack - żółty. Obydwaj mogli uformować część Devastatora, jednak Rampage rzadziej korzystał z tej umiejętności - wolał walkę w otwartym polu.

Misje

Skipjack wraz z pozostałymi Constructiconami stawił się na wezwanie Megatrona pod piramidami. Podczas gdy Rampage ruszył na pole bitwy, Skipjack połączył się z pozostałymi C-conami tworząc Devastatora.

Wszystko wskazuje na to, że zginął on wraz z pozostałymi Constructiconami, kiedy Devastator został postrzelony działem kinetycznym i stoczył się ze szczytu piramidy Cheopsa. Jedynie Mixmaster (prawdopodobnie), Long Haul i Scrapper przeżyli upadek.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki