FANDOM

-"Jestem SIX SHOT.".-
-Six Shot w "Transformerzy: Wojna o Energon"-

Szablon:Transformer

Six Shot to młodszy brat Schockblasta. Jednak, w przeciwieństwie do swego starszego wariata, on woli bardziej przemyśleć swoją strategię. Próbował także sprzeciwić się Galvatronowi, jednak po każdej zdradzie otrzymywał pięścią w swój łeb. Jednakże tym razem posunął się za daleko - zamierzał teraz wyeliminować Optimusa Prime i także Galvatrona z gry, a w dodatku wejść do SuperEnergonowego Jeziora. Jednak cały plan poszedł w łeb, a Six Shot został wyeliminowany w Transformers: Wojna o Energon.

Historia

Armada

Podobnie jak jego starszy rodzeństwo, z którym organ wspólne projektowanie, Six Shot został pojmany i uwięziony przez Autobots na Cybertron, chociaż był ograniczony do standardowej komórki, uważane mniejsze ryzyko niż jego brat zbrodnicze. Jeżeli większość z Decepticons ramach Megatron's polecenie zostało złapanych po zniszczeniu Unicron, komórka sąsiedztwie Shot Sześć zostało zajęte przez Snowcat, który powiedział mu jego brat pogrzebów, niesłusznie obwinianiu Optimus Prime do akt (jeśli jest miał w aktualność, Unicron który został zniszczony po Shockblast był zdradzony Megatron). Kiedy Megatron pozostałych sił zaatakowali planety i oswobodzili jego żołnierzy, Six Shot zwróciła się do nich, szukając zemsty za jego brata.

Niestety, Megatron, Six Shot okazało nie więcej wiarygodne niż jego brat. Działając jako Decepticon ekspertów elektroniki i technologii, nieustannie obsady głównego centrum sterowania na Cybertron, Six Shot nie miał interesu w obsłudze Megatron, pragnąc tylko zamiast niszczenia Optimus Prime. W tym celu on zbuntowal Megatron polecen przy wielu okazjach, i otrzymała kilka pobicia go, ale wszystkie pozostając slickly pewni swego koniecznością. Ostatecznie Sześć Shot dążyć do zdobycia władzy Super Energon, który przekształcono w Megatron Galvatron, otwarcie atakując Galvatron w próby, ale został zatrzymany przez Scorponok. Galvatron następnie oddał się drugi ekspozycji do cieczy, rosnące na ogromny wzrost, i zabił sześć Shot, szlifowania go pod swoją piętę. Nie wiadomo, czy on żyje, jednak istnieje prawdopodobieństwo, że jego prawa ocalała ręka mogła posiadać jego Iskrę.

Charakter i broń

Unicron był największym i najpotężniejszym Transformerem we Wszechświecie. Nikt nie wie, skąd się wziął. Wiadomo tylko jedno - Unicron pożera światy, by móc przetrwać. Jego rozmiary przekraczają rozmiary normalnej planety, a na plecach ma cztery długie półpierścienie, które są jedną z jego broni. Przemieniał się w mechaniczną planetę i miał moc niszczenia całych światów. Oprócz tego miał ukryty w torsie śmiercionośny blaster, który pochłaniał planety i wyzwalał w postaci ogromnej energii (zrobił to w "Optimus Wielkim", jak pochłonął połowę Arktycznej Planety i zniszczył drugą połówkę energią).

Pojawienie