FANDOM

7P

Siedmiu w wizji Sama

7P2

Siedmiu Pierwszych Prime'ów - legendarna grupa pierwszych Cybertronian stworzonych przez Wszechiskrę w zamierzchłych czasach. Byli protoplastami Dynastii Prime'ów oraz pionierami swojej rasy, jak również jej pierwszymi wodzami. Jednym z nich był Megatronus, znany z legend jako Upadły.

Charakterystyka

Pierwsi Cybretronianie posiadali dziwaczną i oryginalną budowę ciała. Byli smukli, wysocy i potężni. Ich wzrost wynosił około 13 metrów. Ciała pierwszych Transformerów miały szaroczarną barwę, szczeliny w ich fakturze żarzyły się czerwonawym światłem. Głowy posiadały hełmy przypominające nakrycia głowy egipskich faraonów, zaś jako broni używali zazwyczaj włóczni.

Zbroje pokryte były licznymi zdobieniami, szpikulcami i ostrzami. Dłonie miały po osiem palców, zaś po bokach szyi zwisały ozdoby przypominające egipski nemes.

Nie wiadomo, jak wyglądały ich transformacje oraz jakie przybierali alt-mody. Ich grupa nazywana była mianem Pionierów, gdyż byli pierwszymi przedstawicielami tej rasy.

Historia

Siedmiu Prime'ów było pierwszymi Transformerami stworzonymi przez Wszechiskrę. Bracia objęli dowodzenie nad swoją rasą i nie chcąc nadużywać Kości, przemierzali Wszechświat w poszukiwaniu Energonu. Pionierzy opracowali metodę czerpania energii z gwiazd, niszcząc je przy tym przy użyciu machiny nazywanej Żniwiarzem Słońc. Trudno było jednak znaleźć odpowiednią gwiazdę, tym bardziej, że bracia postanowili nigdy nie niszczyć zamieszkałych układów.

Około 17 000 lat p.n.e. grupa pionierów dotarła na Ziemię. Początkowo chcieli wysadzić Słońce, i w tym celu wybudowali potężną machinę. Spostrzegłszy obecność ludzi pierwotnych, postanowili jednak zaniechać pomysłu. Jednak Upadły zbuntował się przeciwko braciom, postanowił wykraść Matrycę i uruchomić konstrukcję. W szeregach pionierów doszło do rozłamu, część stanęła za Upadłym, inni za pozostałymi braćmi. Wybuchł konflikt zbrojny. Bracia wiedząc, że przegrają, postanowili ukryć klucz przed Upadłym. Schowali go w kapsule z własnych ciał, poświęcając się. Zdrajca nie mógł go odnaleźć, wojska Transformerów opuściły więc Ziemię.

Dodatkowe informacje

We wcześniejszych filmach i komiksach związanych z serią Transformers, padają imiona pierwszych Prime'ów. Jest ich jednak niemal dwukrotnie więcej niż w filmie Bay'a (13), więc przypisanie imion do ich właścicieli jest dość trudne. Możliwe, że kilku z nich to Solus Prime, Vector Prime, Rodimus Prime, Logram Prime oraz poznany już z imienia Megatronus Prime (Upadły).

Ciekawostki (w komkisie tales of the fallen)

Jeden z Prime'ów wygląda jak Optimus tylko że ma ciemniejszy kolor jak Nemesis Prime.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki