FANDOM

Sideways
Sideways
Informacje
Frakcja Deceptikony
Wielkość Około 5m wzrostu
Alt-mode Audi R8
Uzbrojenie Karabin snajperski, pistolet laserowy, piły tarczowe, miny
Zadania Odnaleźć Żniwiarz Gwiazd oraz Matrycę
Status Martwy
Clip1

Sideways – Deceptikon-szperacz ukrywający się na Ziemi w poszukiwaniu zagubionego Żniwiarza Słońc i klucza.

Charakterystyka

Sideways był średniej wielkości Transformerem o pokroju ciała podobnym do Barricade’a. Miał około 5 metrów wzrostu, podobnie jak Barricade posiadał opony na nadgarstkach oraz wystające elementy karoserii samochodowej. Jego alt-modem był  srebrno-czarny samochód Audi R8. Jego uzbrojenie jest nieznane, jednak sądząc po jego podobieństwie do Barricade'a, możliwe że wystające koła na nadgarstkach służyły mu jako piła tarczowa bądź kiścień.

Jego osobowość i cechy charakteru pozostają nieznane. Prawdopodobnie był tchórzliwy, sądząc po jego desperackiej ucieczce przed Autobotami (Ciekawostka: na Cybertronie był kurierem).

Misje

Sideways został wysłany przez Upadłego na Ziemię w celu odnalezienia zagubionej machiny nazywanej Żniwiarzem Gwiazd oraz aktywującej go Matrycy Przywództwa. Wraz z Demolishorem przeszukiwał kontynent Azjatycki - tam, gdzie ostatni raz widziana była machina.

W Szanghaju został namierzony przez sojusz ludzi i Autobotów. NEST zorganizowało na nich nagonkę, obydwa Deceptikony zostały osaczone w jednej z dzielnic. Optimus i Ironhide zajęli się olbrzymim Constructiconem, zaś za Sideways’em ruszyły siostry Arcee, bliźniaki oraz Sideswipe.

Sideways uciekał w formie samochodu, jednak Sideswipe wyprzedził go i za pomocą jednego ze swoich ostrzy przekroił na dwie części.

Images 1

Sideways w Dark of the moon:

Posiadał Drona tak jak inne decepticony,niestety został pokonany przez Optimusa.
SidewaysDOTM

Więcej z Fandomu

Losowa wiki