FANDOM

Seymour Simmons
Simmons
"Przypadek? Nie sądzę."
Data urodzenia około 1960
Miejsce urodzenia Nieznane
Rodzina Tova Anael Fischer (matka)

William Simmons (ojciec)

Zatrudnienie Sektor 7,

sklep mięsny

W związku z nikim
Status Żyje, aktywny
Simmons2

Simmons podczas nalotu na dom Sama

Simmons4

Simmons w służbowym uniformie

Seymour Simmons - jeden z wyższych rangą agentów nie istniejącej już organizacji rządowej Sektor 7. Następnie, już jako cywil, jeden z głównych bohaterów trylogii.

Charakterystyka

Seymoura Simmonsa poznajemy jako czterdziesto-kilku letniego mężczyznę, agenta specjalnego tajnej rządowej organizacji d.s. obcych. Początkowo jest on postacią negatywną, mieszającą szyki Autobotom i ich pomocnikom w celu wykonywania swoich obowiązków. W następnych częściach oni sami zwracają się do Simmonsa o pomoc, bardzo przydatną ze względu na jego wiedzę i doświadczenie.

Simmons jest ekscentrycznym człowiekiem o mocnym charakterze i zawyżonej samoocenie. Dużą wagę przywiązuje do wykonywania swoich obowiązków i dotrzymywania służbowej tajemnicy. Jest patriotą, czego daje często wyraz w dziwaczny sposób - np poprzez wspinaczkę śladem Devastatora po piramidzie Cheopsa, w sobie tylko wiadomym celu. Simmons ma arabskie korzenie, ale nie wyznaje islamu.

Niekiedy zachowuje się dziwacznie, lubi dodawać sytuacjom dramatyzmu. Mimo pozornej nieudolności, posiada duży bagaż doświadczenia i sprawdzone metody działania. Po odejściu ze służb specjalnych dostał obsesji na punkcie obcych. Wykradł z archiwum akta i dokumenty, które studiował w piwnicy pod swoim sklepikiem.

Losy

Praca w S7

Dziadek Simmonsa był jednym z założycieli Sektora 7, w związku z czym jego wnuk mógł liczyć na zatrudnienie w tej organizacji, ze względu na znaną przez niego rządową tajemnicę. Po ukończeniu szkoły wywiadowczej wstąpił do służb specjalnych i objął stanowisko agenta śledczego Sektora 7 o najwyższym stopniu wtajemniczenia. W czasie studiów miał romans z Charlotte Mearing, która wiele lat później objęła stanowisko łącznika z Białym Domem w organizacji NEST.

Jego zajęciem było tropienie wszelkich śladów obecności obcych oraz zacieranie ich przed opinią publiczną. Prócz tego zajmował się badaniem znalezisk a także rozporządzania swoimi podwładnymi.

Transformers

Seymour Simmons prowadził śledztwo w sprawie obecności na Ziemi grupy obcych. Dzięki odczytom z wykrywaczy radioaktywności namierzył grupę Autobotów w miejscu zamieszkania Samuela Witwicky. Przybył na miejsce wraz z brygadą uderzeniową i grupą naukowców, gdzie aresztował rodzinę i zabezpieczył ślady. W drodze powrotnej kolumna samochodów S7 została zaatakowana przez Autoboty, które uwolniły Sama i Mikelę oraz rozbroiły ochronę. Mikeala zemściła się na Simmonsie za szantażowanie jej ojcem w więzieniu i przypięła go kajdankami bez spodni do ulicznej latarni.

Gdy Autoboty się oddaliły, grupa S7 zawiadomiła swoje helikoptery, które namierzyły i porwały Bumblebee wraz z chłopakiem i dziewczyną. Robot został przetransportowany do bazy S7 na rzece Kolorado, młodzi zaś umieszczeni w jednym z gmachów rządowych.

Jednak sytuacja uległa zmianie i wszyscy ludzie mający kontakt z obcymi objęci zostali amnestią i ściągnięci zostali Tamy Hoovera jako konsultanci. Tam Simmons oprowadził ich po tajnej bazie, demonstrując kosmiczne znaleziska i laboratoria.

Gdy Megatron zaczął rozmarzać, grupka złożona z Simmonsa, sekretarza obrony, Maggie Madsen i Glena Whitmann'a zabarykadowała się w archiwum. Tam, będąc jednocześnie atakowani przez Frenzy'ego, usiłowali nadać komunikat do wojska ze starej radiostacji. Ostatecznie atakujący ich Deceptikon sam się zabił, a ocalałym udało się wezwać wsparcie.

Transformers: Zemsta Upadłych

Po wydarzeniach z Mission City rząd rozwiązał Sektor 7 i powołał na jego miejsce specjalną organizację NEST. Simmons stracił pracę, emeryturę i ubezpieczenia. Przeprowadził się do Nowego Jorku, gdzie wraz z matką prowadził sklep mięsny.

Przed odejściem ze służb specjalnych zdążył ukraść z archiwum wiele tajnych akt i dokumentów, które studiował w ukrytym pod swoim sklepem pomieszczeniu. Stało się to wręcz jego obsesją, nie poprzestał więc na studiowaniu materiałów i zaczął na własną rękę szukać w źródłach historycznych dowodów na obecność obcych na Ziemi. Prowadził również działalność w Internecie, prowadząc undergroundową stronę GiantEffingRobots.com pod nickiem Robo-Warrior.

W Nowym Jorku odnalazł go ukrywający się przed policją federalną Samuel Witwicky wraz z dziewczyną i znajomym ze studiów. Simmons, początkowo niechętnie, udzielił im schronienia i przedstawił wyniki swojego prywatnego śledztwa. Pod namową Wheelie'go grupka postanowiła włamać się do Narodowego Muzeum Lotnictwa, gdzie - dzięki umiejętnościom Simmonsa - zneutralizowali ochronę i odnaleźli uśpionego Jetfire'a.

Stary olbrzym za pomocą Mostu Kosmicznego teleportował całą grupę do Egiptu, gdzie kontynuowali oni swoje poszukiwania. Gdy doszło do finałowej bitwy, Simmons i Leo stali się światkami transformacji Constructiconów w Devastatora. Podczas gdy Leo pozostał z rannymi pilotami śmigłowca, Simmons - w zasadzie to w sobie tylko wiadomym celu - wspiął się w ślad Devastatora na piramidę Cheopsa. Za pomocą radia połączył się z lotniskowcem USS John Stennis i zalecił kapitanowi użycie prototypowego działa kinetycznego przeciwko olbrzymowi. Ten z kolei nadał meldunek do niszczyciela USS Kidd i działo wypaliło w kierunku Gizy, niszcząc robota na kawałki.

Po bitwie Seymour został przetransportowany wraz z pozostałymi na pokład Johna Stennis'a, gdzie dochodził do siebie. Następnie powrócił do swojego domu w Nowym Jorku.

Transformers: Dark of the Moon

Przez kolejne lata Seymour Simmons napisał książkę oraz od czasu do czasu udzielał wywiadów dla telewizji. Poparł w niej Autobotów. Podczas jednego z przejazdów samochód, w którym on jechał został postrzelony przez Deceptikony, a Simmons na pewien czas trafił na wózek inwalidzki. Nie mógł więc walczyć w bitwie o Chicago. Jedyne, co mógł robić to obserwować bitwę na kamerach.

Transformers: Ostatni Rycerz

Więcej z Fandomu

Losowa wiki