FANDOM

S7
Simmons2

Główny agent śledczy, Seymour Simmons

Hoover.Dam

Baza główna

Sektor 7 - tajna amerykańska organizacja rządowa zajmująca się badaniem obecności pozaziemskiej inteligencji. Przewodniczył jej Tom Banachek. Jej istnienie było dokładnie zatajone, jedynie prezydent USA wiedział o niej, chociaż sama organizacja nie odpowiadała przed nikim. W 2007 została rozwiązana na rzecz nowej grupy, NEST.

Działalność

Działalność Sektora 7 polegała przede wszystkim na szukaniu i badaniu śladów obcych w układzie słonecznym oraz zatajaniu ich przed opinią publiczną. Organizacja posiadała własnych agentów śledczych, naukowców, techników oraz wyszkolonych niczym komandosów ochroniarzy. S7 dysponował również pokaźnym zapleczem technicznym, miał do dyspozycji nowoczesne technologie, helikoptery, samochody i specjaną broń. Główna siedziba znajdowała się ukryta wewnątrz Tamy Hoovera na rzece Kolorado.

Tam również znajdował się magazyn niezwykłych znalezisk oraz laboratoria w których je badano. Znajdowała się tam Wszechiskra oraz zamrożony Megatron. Prócz tego w archiwach znajdowały się zbiory akt poświęconych wszelkim niewyjaśnionym sprawom, zagadkom i znaleziskom, mogącym mieć związek OPN (nieorganicznymi obcymi formami życia).

Organizacja ta nie podlegała żadnej władzy i jedynie prezydent USA był świadom jej istnienia. Pieniądze na działalność S7 pochodziły ze sprzedaży technologii opracowanych na podstawie kosmicznych znalezisk.

Historia

Historia S7 zaczyna się w 1902 roku, kiedy to siedmioro ludzi przypadkowo odkryło Wszechiskrę w nurcie rzeki Kolorado. Na zlecenie rządu założyli oni organizację mającą zbadać znalezisko, nazwaną na ich cześć mianem Sektora 7.