FANDOM

Scrapmetal
Scrapper
Informacje
Frakcja Deceptikony
Grupa Constructicony
Wielkość ok. 10m wzrostu
Alt-mode koparka Volvo
Uzbrojenie Cęgi, pazury na lewej ręce
Status Martwy
Scrapmetal
Ze little one

Ostatnie chwile Scrapmetala

Scrapmetal - Deceptikon z elitarnej grupy Constructiconów. Ze względu na los jaki go spotkał, znany jest też jako ten mały ("ze little one"). Był niemal bliźniaczo podobny do innego Constructicona, Scrappera, miał jednak inny alt-mode.

Charakterystyka

Wbrew swojemu przezwisku, Scrapmetal był dosyć dużym robotem o wzroście około 10 metrów i mocnej budowie ciała. Miał małą głowę, mocne nogi z dużymi stopami i muskularne ramiona. Jego podstawową bronią były potężne, metalowe cęgi na prawej ręce, utworzone z chwytaka koparki. Na drugiej dłoni posiadał mocne pazury mogące służyć do zadawania przeciwnikom ran. Nie wiadomo, czy posiadał jakieś inne uzbrojenie.

Transformował się w żółto-czarną koparkę gąsienicową Volvo, z chwytakiem zamiast łopaty. Scrapmetal był z wyglądu niemal bliźniaczo podobny do Scrappera, różnił się jednak przybieranym alt-modem. Mimo innego trybu alternatywnego, Scrapmetal miał podobne elementy w trybie robota - w tym utworzone z gąsienic koła na nogach.

Jako ciekawostkę można podać, że był drugi co do wielkości w grupie, która zanurkowała na dno oceanu. Jednak w porównaniu do olbrzymiego Long Haula, rzeczywiście wydaje się niewielki.

Devastator

Scrapmetal nie tworzył żadnej części Devastatora. Możliwe, że mógłby jednak zająć miejsce Scrappera w razie konieczności.

Misje

Deceptikon ten ukrył się wraz z pozostałymi C-conami na pokładzie kontenerowca Bayos i zanurkował w głąb Otchłani Lauretańskeiej. Na dno oceanu dotarł razem z Mixmasterem, Long Haulem, Rampagem, Ravagem i Scalpelem.

Deceptikony odnalazły zniszczone ciało Megatrona, zaś Scalpel po oględzinach wydał rozkaz zabicia jednego członka grupy (Brakuje części... Zabić małego!), by wykorzystać jego części do odbudowy ciała Megatrona. Constructicony bez szemrania zabiły Scrapmetala, rozszarpując go żywcem na kawałki.

Ciekawostka: Gdy Scalpel rozkazał zabić Scrapmetala i odbudowaniu Megatrona Po wynurzeniu Wszystkich z otchłani, Z łodzi podwodnej ktoś powiedział że zbliżało się 7 obiektów a po odbudowaniu Megatrona powinno być ich 6. Lecz dziwnym przypadkiem lub pomyłką filmową było to że Scrapmetal przeżył do ataku w Egipcie.