FANDOM

Scavenger
Demolishor.Scavenger
Informacje
Frakcja Deceptikony
Grupa Constructicony
Wielkość ok. 20m wzrostu
Alt-mode koparka Terex O&K RH 400
Uzbrojenie Potężne ręce

Dwa działka

Status Martwy
Tt

Scavenger – jeden z Constructiconów, odznaczający się olbrzymią posturą i siłą. Tworzył tors Devastatora.

Charakterystyka

Scavenger był jednym z największych Deceptikonów. Wyglądem był niemalże bliźniaczo podobny do innego Constructicona, Demolisher'a, od którego różnił się w zasadzie tylko kolorem. Jego alt-modem, podobnie jak u Demolisher'a, była olbrzymia koparka Terex O&K RH 400. Miał czerwoną barwę z białymi i szarymi elementami, w odróżnieniu od Demolisher'a, który był biały z czerwoną głową. Jego pełen wzrost wynosił około 20 metrów.

Był on potężnie zbudowanym dronem o nietypowej i charakterystycznej budowie ciała. Nie posiadał nóg, zamiast nich miał olbrzymie koło utworzone z gąsienicy od swojego alt-mode’u. Drugie koło umieszczone było nad głową i Scavenger mógł używać go na zmianę z pierwszym.

Jego główną bronią były potężne ręce utworzone z rozdwojonego podczas transformacji ramienia koparki. Prócz tego posiadał dwa działka po bokach torsu. Na ramionach umieszczone miał fragmenty kabiny od koparki.

Jego osobowość oraz cechy charakteru pozostają nieznane. Wiadomo tylko, że dysponował olbrzymią siłą fizyczną.

W filmie

Scavenger pojawił się wraz z grupą Constructiconów podczas bitwy o Gizę. Połączył się wraz z nimi, tworząc Devastatora. Zginął kiedy Devastator został zestrzelony prototypowym działem kinetycznym i roztrzaskał się u podnóży piramidy.

Devastator

Scavenger transformował się w tors Devastatora. Prawdopodobnie jego miejsce mógłby zająć Demolisher.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki