FANDOM

Scalpel
Scalpel
Informacje
Frakcja Deceptikony
Ranga Naukowiec, medyk
Wielkość Około 40cm
Alt-mode Mikroskop
Uzbrojenie Piłka tarczowa
Zadania Wskrzesić Megatrona

Wydobyć informacje z umysłu Sama Witwicky'ego

Status Nieznany
Scalpel2

Wygląd ogólny

Scalpel – niewielki dron pełniący funkcję naukowca i medyka w szeregach Deceptikonów.

Wygląd i charakter

Scalpel, tytułowany przez Deceptikony „doktorem”, był wyjątkowo małym robotem o pająkowatym wyglądzie. Nie miał więcej niż kilkadziesiąt centymetrow wielkości. Posiadał trzy pary nóg, podobnych do odnóży stawonoga oraz parę niewielkich rąk. Miał duże oczy, na które mógł opuszczać okulary utworzone ze szkieł mikroskopu, w który się zamieniał. Zza głowy wyrastała mu para czułek. Z jednego z pierwszych odnóży krocznych Scalpel mógł wysuwać dodatkowe narzędzia potrzebne do pracy. Transformował się w laboratoryjny mikroskop, co z resztą świetnie odzwierciedlało jego fach.

Doktor był jednym z niewielu Deceptikonów, którym Megatron okazywał szacunek. Po mimo małego wzrostu i znikomej siły Scalpel miał posłuch również u innych robotów. Posiadał ogromną wiedzę i umiejętności, które wykorzystywał do naprawiania ran i uszkodzeń. Nie posiadał skrupułów ani litości, miał wręcz sadystyczny charakter.

Do przeprowadzania badań często używał specjalnych cybertrońskich insektoidów.

Misje

Doktor, przenoszony przez Ravage’a, zanurkował wraz z Constructiconami na dno Głębi Lauretańskiej i odszukał szczątki Megatrona. By uzyskać części do naprawy ciała swojego lidera, rozkazał towarzyszom rozszarpać na kawałki najmniejszego z nich, Scrapmetala. Następnie wskrzesił wodza, umieszczając mu odłamek Kości do iskry.

Po schwytaniu Sama Witwicky’ego Megatron polecił swojemu doktorowi przebadanie „kosmity”. Scaplel za pomocą podobnego do kalmara stwora, odczytał symbole zapisane w umyśle chłopaka. Uznał, że należy wyciąć mu mózg, by wydobyć z niego całą wiedzę. Na szczęście Autoboty przeszkodziły mu w ostatniej chwili. Jego dalsze losy są nieznane.

Pomocnicy

Scalpel posiadał zespół licznych pomocników o podobnym wyglądzie. Naprawiali oni ciało Megatrona, poranionego i oszpeconego w wyniku przegranego pojedynku z Optimusem. Megatron, najprawdopodobniej z bólu, rozgniótł w palcach jednego z nich. Doprowadziło to do rozszerzenia się wśród widzów nieprawdziwej plotki, jakoby to był Scalpel.

Cytaty

  • Brakuje części… Zabić małego!
    • Scalpel szykuje się do naprawy ciała Megatrona (Transformers: ROTF)

  • Doktorze, proszę zbadać tego kosmitę.

  • Scalpel: Potrzebny nam mózg!
  • Sam: Co?! O czym on mówi?!
  • Megatron: Chyba potrzebuje czegoś z twojej głowy…
    • Podczas „badania” (Transformers: ROTF)

Więcej z Fandomu

Losowa wiki