Fandom

Transformers Wiki

Regulamin

290stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

FikcjeEdytuj

Fikcje wolno pisać tylko na http://pl.transformersfiction.wikia.com. W przeciwnym razie autor takiej strony dostanie ostrzeżenie.

SzablonyEdytuj

Szablony tworzą administratorzy, ale jeśli brakuje jakiegoś można o nich pisać na Forum:Szablon.

BlokadyEdytuj

Zanim użytkownik zostanie zablokowany dostaje ostrzeżenia (maksymalnie 5 potem ):). Administratorzy decydują o tym ile ostrzeżeń i za co dostanie jakiś użytkownik.

NagrodyEdytuj

Użytkownicy, którzy wyjątkowo się postarają zostaną na jakiś czas rollbackami, ale czasem na stałe. Użytkownicy, którzy zbiorą pięć pochwał również zostaną rollbackami, ale dostaną jeszcze gratulacje na stronie użytkownika.

ObrażanieEdytuj

Oczywiście nikogo ani niczego na tej wikii nie można obrażać.

KopiowanieEdytuj

Jeśli na Transformers Wiki znajdzie się kopia z dowolnej strony to autor tej strony dostanie ostrzeżenie, ponieważ tu nie dopuszczalne jest takie działanie. Autor tej strony ma pięć dni od dnia wystawienia. Jeśli on lub nikt nie zmodyfikuje treści w tym czasie, to strona zostanie usunięta.

PrzesunięteEdytuj

Jeśli administrator stwierdzi, że strona jest kopią, ale nie jest tego pewny, to przenosi stronę. Przed jej nazwą będzie wtedy Przesunięte/--- (w tym miejscu będzie tytuł strony).

Podpisano:--Thunderblood - Założyciel i Główny Administrator Transformers Wiki.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki