FANDOM

Ravage
Ravage
Informacje
Frakcja Deceptikony
Specjalizacja Szpieg, zwiadowca
Wielkość Około 3m długości
Alt-mode Nieznany/brak
Uzbrojenie Dwa działka maszynowe

Dwie wyrzutnie pocisków Kusza energetyczna Szpony Zęby

Zadania Wykraść odłamek Wszechiskry

Odnaleźć szczątki Megatrona Pilnować zakładników

Status Martwy
Ravage2
Ravage.animation

Ravage – cybertrojańskie zwierzę na usługach Deceptikonów, podwładny Soundwave’a. Specjalizował się w infiltracji. Wysyłany na misje zwiadowcze, szpiegowskie i bojowe; był ulubieńcem swojego właściciela i wyjątkowo skutecznym włamywaczem.

Wygląd i uzbrojenie

Ravage był stosunkowo niewielkim czworonożnym drapieżnikiem o wyglądzie podobnym do jaguara lub pantery. Wielkością również dorównywał swojemu ziemskiemu odpowiednikowi; miał około trzech metrów łącznej długości. Miał elastyczne ciało, mocne łapy, pełne zębów szczęki i pazury. Jego charakterystyczną cechą był brak oczu. Zamiast nich Ravage posiadał pojedynczy receptor zmysłowy położony pośrodku głowy, odbierający bodźce wizualne, termiczne oraz energetyczne.

Bestia uzbrojona była w dwa niewielkie działka maszynowe oraz wyrzutnie pocisków wysuwane w trybie bojowym z bioder. Dodatkowo jej ogon zakończony był miotaczem wiązek energii przypominającym kuszę.

W swoim wnętrzu jaguar przechowywał tysiące Microconów – maleńkich, insektoidalnych robotów. Mógł je w dowolnej chwili uwolnić, wysypując je przez paszczę. Te zaś mogły połączyć się w inną cybertrojańską istotę – cienkiego jak brzytwa Reedmana. Prócz tego Ravage mógł przenosić wewnątrz swojej klatki piersiowej jednego z deceptikonów – małego, owadopodobnego Scalpela.

Alt-mode Ravage’a jest nieznany, najprawdopodobniej go w ogóle nie posiadał. Mógł jednak przybierać kształt pocisku, gdy jego właściciel chciał wystrzelić go z orbity na powierzchnię planety.

Misje

Ravage był uczestnikiem Pierwszej Inwazji na Ziemię oraz wydarzeń ją poprzedzających. Gdy stacjonujący na orbicie ziemskiej Soundwave zlokalizował położenie odłamka Wszechiskry, wystrzelił w kierunku Oceanu Indyjskiego swojego pupila. Ravage wdarł się na teren bazy wojskowej na wyspie Diego Garcia i wysłał swoje microcony szybem wentylacyjnym do jednego z bunkrów. Reedman wykradł odłamek ze skarbca po czym dołączył do Ravage’a, który ostrzelał żołnierzy i zniszczył kilka wojskowych jeepów.

Drugim zadaniem bestii było zanurkowanie wraz z Constructiconami na dno Głębi Luterańskiej i odnalezienie szczątków Megatona. Ravage zabrał ze sobą Scalpela, który naprawił ciało lidera Deceptikonów i przywrócił go do życia za pomocą odłamka.

Jaguar wziął również udział w bitwie o Gizę. Jego ostatnim zadaniem było pilnowanie małżeństwa Witwicky’ich, wystawionych jako przynęta na ich syna. Pomagał mu w tym Constructicon Rampage. Obaj zginęli z ręki Bumblebee. Gdy autobot walczył z Rampage, Ravage skoczył mu na plecy. Ten jednak ściągnął go z siebie i wyrwał mu ogon z kręgosłupem.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki