FANDOM

Ratchet
Ratchet
Informacje
Frakcja Autoboty
Ranga Medyk
Wielkość Około 6 m wzrostu
Alt-mode Karetka pogotowia Hummer H2,

Niezidentyfikowana karetka pogotowia

Uzbrojenie Piła tarczowa, karabin maszynowy
Status Nie żyje
Ratchet auto
Ratchet fotka
Ratchet-in-Transformers-Dark-of-the-Moon

Ratchet w Dark of the Moon

Images (3)

alt-mode Ratcheta w DOTM

Ratchet - Autobot pełniący funkcję przede wszystkim medyka, a także sanitariusza i naukowca. Jeden z najważniejszych Autobotów.

Charakterystyka

Ratchet był smukłym robotem o wzroście około 6 metrów. Transformował się w zieloną karetkę pogotowia Hummer H2, co z resztą świetnie odzwierciedlało jego profesję. Po wydarzeniach w Egipcie zmienił alt-mode na inną, bardzo podobną karetkę, co nie miało zbyt dużego wpływu na jego wygląd.

W szeregach Autobotów pełnił funkcję lekarza i przy okazji bojownika. Był ekspertem w naprawianiu wszelkich ran i uszkodzeń, posiadał dużą wiedzę z zakresu chemii i fizyki. W walce używał broni przypominających narzędzia chirurgiczne - przede wszystkim okrągłej piły tarczowej, bardzo skutecznej i praktycznej. Ponadto posiadał karabin maszynowy wmontowany w ręce.

Odznaczał się powagą i opanowaniem oraz naukową ciekawością świata. Wbrew pozorom, był jednym z najdzielniejszych Autobotów - towarzyszył im w każdej walce, wspomagając towarzyszy i pomagając rannym.

Losy

Ratchet przybył na Ziemię wraz z pierwszą grupą Autobotów. Towarzyszył im podczas wszystkich wydarzeń. Brał aktywny udział w Bitwie w Mission City, gdzie wraz z Jazz'em i Ironhide'm powalił Brawl'a. Po wygranej konfrontacji naprawił ciało Bumblebee, który stracił w walkach obie nogi. Nie dał natomiast rady naprawić jego uszkodzonego procesora mowy.

Podczas udziału w sojuszu ludzi i Autobotów Ratchet nieustannie towarzyszył pozostałym członkom grupy. Podczas bitwy o Gizę połączył części Jetfire'a z ciałem wskrzeszonego Optimusa.

Wraz z liderem Autobotów udał się na Księżyc, gdzie odnalazł uśpionego Sentinela we wraku Arki i pomógł zabrać go na Ziemię. Podczas bitwy w oblężonym Chicago wraz z Bumblebee zniszczył Filar Kontroli.

Prawdopodobnie to on po śmierci Ironhide'a zajął stanowisko wicelidera Autobotów.

W czwartej części, możemy zobaczyć go ściganego przez specjalny oddział ludzi wyszkolonych do łapania Autobotów na całej Ziemi. Ratchet, po akcji w 3 części filmu musiał uciekać przez nieobecność Optimusa. Ukrył się on w kominie starego statku parowego lecz został wytropiony. Po krótkim pościgu zostaje ranny ( kule odrywają mu prawą nogę ) i poddaje się. Wyjaśnia, że jest autobotem lecz to nic nie pomaga. Kolejny raz zostaje ciężko ranny poprzez strzał Lockdown'a ze swojej armaty umieszczonej w głowie. Ratchet próbuje się bronić lecz jest zbyt ranny żeby dalej walczyć. Ginie z rąk Lockdown'a, który wyrwał mu jego iskrę, którą potem zabrał ze soba jako trofeum. W późniejszych scenach widać już tylko jego odciętą głowę, która jest przypalano i przygotowywana do zabiegu stworzenia nowszej wersji tego Autobota.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki