FANDOM

Optimus Prime
Optimu Prime.png
Nazwa Optimus Prime
Grupa Autoboty
Miejsce pobytu Ziemia
Broń Ostrza i pistolety plazmowe
Status Żyje
Alt-mode Ciągnik Peterbillt

Transformers (The Movie)

  • Transformers
Optimus Prime 1.png

W filmie Transformers Optimus Prime jest dowódcą Autobotów. Przybywa na Ziemię, gdy dostaje sygnał od Bumblebee. Szybko zaprzyjaźnia się z Samem Witwicky, który musi mu dostarczyć okulary prowadzące do kości. Gdy Bumblebee trafia w ręce Sektoru 7, Optimus i inne Autoboty wyruszają go uratować oraz odnaleźć kość. Kiedy Megatron został obudzony a misją Sama było ukryć kość w mieście. Optimus stoczył walkę z Bonecrusherem a następnie z Megatronem. Od przegrania tego starcia uratował go właśnie Witwicky, wpychając kość w iskrę Megatrona. Gdy wszystko szło ku dobremu wysłał sygnał dla wszyskich Autobotów by przybyły.

  • Transformers: Zemsta Upadłych
Optimus Prime 2.png

Po pokonaniu Megatrona, Optimus Prime i inne Autoboty pomagają żołnierzom armii Stanów Zjednoczonych wyszukiwać Decepticony. Podczas jednego z pościgów, pokonany Demolishor wyjawia, że Upadły powstanie, po czym Optimus go dobija. Później informuje Sama o skradzionym kawałku kości i prosi go o pomoc, lecz on odmawia. Kiedy chłopak zostaje porwany przez Deceptikony, Prime rusza mu na ratunek, lecz sam ginie od ciosu Megatrona. Kiedy Witwicky dostaje Matrycę bez wiekszego namysłu przywraca Optimusa do życia. Następnie łączy się z pozostałością Jetfire'a i pokonuje Upadłego.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki