FANDOM

Szablon:Episode Maximale próbują utrzymać Magatrona i jego armię Predatonów w miejscu z dala od Nosorona, który jest w podróży w poszukiwaniu Iskry Optimusa.

Summary

Dinobot, Szczurotron i Gepardon próbują powstrzymać Predatony w pewnej odległości od Axalonu, umożliwić Nosoronowi, aby zakończenie swej misji w poszukiwaniu iskry Optimusa, jednak szybko zostają trafieni i zmuszenii do ukrycia za skałą. Gepardon mam w planie wzbić się w powietrze i zaatakować Predatony z góry. Szczurotron się zgadza, jednak mówi mu, że jest mały problem. By go ujawnić, rzuca kamień do góry, gdzie strzały Predatonów zmieniają kamień w mały kamyczek, przez co Maximale są zdumieni i wtedy jeden strzał trafia w skałę. Maximale rozpoczynają atak, ale w tym momencie przybywają posiłki Predatonów. Megatron daje rozkaz, ale Srebrny Grom sprzeciwia się, mówiąc, że mają dać Maximalom czas na strategię. Zostaje przez to uderzony. Megatron pyta Predatonm, czy mają coś przeciw zignorowaniu ataku. Jedynie Szybki Cios ma coś, jednak szybko zmienia zdanie. Tymczasem w Axalonie Nosoron kontynuuje podróż w poszukiwaniu iskry.

Tymczasem Tarantulator komunikuje się z Arachną, czy znalazła Złote Dyski. Gdy Predatonka mówi o kradzieży dysków przez Dinobota, Tarantulator mówi jej, że Megatron zrobił kopię. Arachna aktywuje akta Megatrona, a Megatron kontynuuje atak (myśląc, z kim rozmawia Tarantulator). Ale odkrywa prawdziwy plan Maximali i rozkazuje Osatorowi i Srebrnemu polecieć do Axalonu. Niewiele myśląc, Szczurotron daje kopa Gepardonowi, żeby się ruszył, zmienia się w bestię i z pełnym piskiem rusza z Dinobotem za dwójką Predatonów. Gepardon dopada Osatora, który niczym rozbity samolot spada, a potem Srebrny Grom goni Gepardona. Tymczasem Megatron każe Predatonom gonić Maximali, a Tarantulator zostaje przygnieciony głazem, przez co Arachna może skopiować dane i zniszczyć akta.

W pogoni za Maximalami, Megatron się transformuje i wraz z Inferno próbuje zestrzelić Szczurotrona i Dinobota. Jednak Dinobot strzela w silnik Inferna przez co Megatron i Inferno zderzają się ze sobą i przypadkowo zamieniają się głowami. Tarantulatorowi udaje się wydostać z głazu i pyta Arachnę, co tam odkryła. Arachna kłamie, że dane były zastrzeżone. Tymczasem Maximalom udaje się złapać Srebrnego Groma i zamiast go zabić, zabierają go do Axalonu. Tam Nosoron wraca z podróży umysłowej i wraz z Maximalami przegrywa z Predatonami. Gdy walczą na zewnątrz, nagle głowica z martwą protoformą trząsa się i z niej wychodzi... Optimus Naczelny, który szybko rozprawia się z Predatonami. Dodatkowo przyjmuje Srebrnego Groma do swojej drużyny, a Megatron wraca do bazy, nie wiedząc, że Arachna ma w sobie zapisane dane...

Cytaty

"Ech, w takich chwilach tęsknię za szefem."
"Wzbiję się w powietrze i spadnę na nich!"
"Doskonały plan."
"Ech, jest tylko jeden mały problem. [Szczurotron rzuca kamień do góry, gdzie strzały Predatonów zamieniają kamień w kamyczek. Maximale wystrzeszczają oczy ze zdumienia] "
"Zawsze można mieć nadzieję, prawda?"

-Dyskusja Szczurotrona, Dinobota i Gepardona o nowym planie.

"Przygotować się do ataku."
"Co takiego? Przecież jest nas dwa razy więcej."
"Taak..."
"Jesteśmy dwukrotnie silniejsi."
"Taak..."
"Dajmy im szansę na kalkulację!"
"Mmm...nie."

-Megatron and Silverbolt have a tactical disagreement.

Postacie

Główne postacie: Brzytwozora, Tigrytron, Arachna, Gepardon, Szczurotron, Megatron, Osator, Tarantulator, Inferno, Nosoron, Dinobot, Szybki Cios, Srebrny Grom, Optimus Naczelny

Linki

Link