FANDOM

ComingFuzors1 title.jpg
Tytuł odcinka
Nowe Siły (Część 1)
Production company Mainframe Entertainment
Data premiery November 2, 1997
Napisane przez Bob Forward
Animation studio Mainframe Entertainment
Continuity Beast Wars continuity

Dinobot włamuje się do bazy Predaconów i kradnie Złote Dyski; tymczasem dwa nowe Transformery aktywują się w swoich głowicach.

SummaryEdytuj

W bazie Predatonów doszła wieść o dwóch nowych głowicachw Kwadracie Delta, więc Megatron i Inferno ruszają, by je zdobyć przed Maximalami. Osator patrzy w niebo i stwierdza, że istnieje teraz jeden księżyc. Gdy się zamyśla, to nagle twierdzi, że wie wszystko i wraca do bazy, nie zauważając Dinobota, który tu przybył po Złote Dyski. Nagle system alarmowy strzela do Dinobota. Maximal używa błota i niszczy automatyczne działko i wchodzi do bazy. Osator dociera do komory, gdzie są przetrzymywane Złote Dyski. Dotyka i zostaje porażony przez pole siłowe. Po chwili zauważa Dinobota, który przyszedł po Dyski i Dinobot łapie go za szyję. Osator mówi mu o jednym księżycu i o zmianie planety. Osator proponuje Dinobotowi mały sojusz. Dinobot się godzi, ale dlatego, że zamierza rzucić Osatorem w pole siłowe. Osator dezaktywuje pole, a jednocześnie zostaje zezłomowany i skompresowany do małego sześcianu. Dinobot bierze dyski, a jednocześnie używa swych promienii by uciec przed Arachną, pchającą ciało Tarantulatora.

W międzyczasie, Maximale odnajdują inną głowicę. Tygrytron i Brzytwozora ruszają na poszukiwanie dwóch głowic, które spadły na teren Predatonów. Szczurotron mówi, by otworzyć głowicę, ale okazuje się, że protoforma jest pozbawiona iskry. Nosoron odpowiada mu, że na razie głowica na nic się nie przyda, ale miał nadzieję, że Megatron tez spotka puste głowice. Gdzieś indziej, dwie głowice kończą skanowanie, ale uszkodzenie sprawia, że obie protoformy zmieniają się w fuzję dwóch zwierząt. Budzą się i wtedy protoforma fuzji kobry i skorpiona atakuje protoformę fuzji wilka i orła. Inferno atakuje, ale póżniej obie protoformy rozpoczynają swój atak na Inferna. Megatron ogląda to z ukrycia i rozkazuje komputerowi podać dane i kod nowych. Inferno ma zamiar spopielić dwójkę transformerów, ale Megatron go powstrzymuje i wmawia im, że są Predatonami. Po chwili obie protoformy przyjmują nowe imiona: fuzja kobry i skorpiona "Szybki Cios", a fuzja wilka i orła - Srebrny Grom. Potem pokazuje im, jak się transformować i po chwili oba Predatony się transformują (jednak Srebrnemu Gromowi nie podoba się hasło "Terroryzacja!").

Tymczasem w Axalonie Nosoron przygotowuje się do "podróży umysłowej" w celu sprowadzenia iskry Optimusa Naczelnego. Szczurotron mówi, że to zły i głupi pomysł (bo Dinobot zniknął, para Maxiamlów poszukuje głowicy, a Optimus zginął). Gdy Gepardon wchodzi, to Szczurotron prosi go, by znalazł Dinobota i sprowadził go tutaj. Tymczasem na pewnej górze, Dinobot mówi do siebie o dwóch dyskach. Czy posiadają one dane o przyszłości, albo po prostu to, co może być w przyszłości? Ma zamier je zniszczyć, ale tak postępuje tylko tchórz. By dyski były bezpieczne, ukrywa dysk obcych pod skałą, a drugi zamierza przechować w Axalonie. Tymczasem Arachna pod kontrolą umysłu Tarantulatora w jego laboratorium eksperymentuje i po chwili ciało Tarantulatora ożywa. W końcu udało się Tarantulatorowi powrócić do życia, jednak nadal miał psychiczną więź z Arachną.

Wracając do miejsca rozbicia głowic, Megatron mówi Szybkiemu Ciosowi i Srebrnemu Gromowi, że Maximale to wrogowie i dlatego zamierzają je zniszczyc. Jednak Srebrny Grom ma co do tego pewne wątpliwości, natomiast Szybki Cios ma do destrukcji dobre intencje. Wtedy pojawia się Gepardon, który zauważa Megatrona w towarzystwie dwóch Fuzorsów. Zostaje trafiony, ale mimo to wzywa Dinobota. Megatron rozkazuje Srebrnemu Gromowi zaatakować Gepardona, ale Predaton mówi mu, że Gepardon nie zaatakował. Jednak Megatron wykorzystuje małe działka, by przekonać Srebrnego, że właśnie popełnił błąd. Srebrny słucha Megatrona i zmienia się w wilko-orła. Potem Megatron rozkazuje Szybkiemu Ciosowi trzymać się Inferna, by mógł rozwalić Gepardona. Gepardon postanawia użyć małego wąwozu, by zmylić Predatony i wtedy skalny słup usuwa Srebrnego Groma. Gepardon cieszy się i wtedy Megatron kontynuuje pościg.

Tymczasem w Axalonie Nosoron wciąż był w stanie psychicznej podróży i Szczurotron zaczyna się niecierpliwić. Wtedy słyszy głos Gepardona przez komunikator. Oznajmia, że Predatony zbliżają się do bazy. Maximal powoli traci cierpliwość i wtedy do bazy wchodzi Dinobot z ukrytym Złotym Dyskiem. Pyta Szczurotrona, czemu Warta jest włączona i wtedy Szczurotron aktywuje zbrojownię. Szczurotron mówi, że "Nosoron goni w myślach komety, a Gepardon sprowadza grupę Predaconów. Wtedy zbrojownia podnosi się i pokazuje Dinobota z pełnym arsenałem. Dinobot podaje Szczurotronowi pistolet i razem schodzą na ziemię. Szczurotron zmienia się w kołowego szczura i rusza z pełnym piskiem (przy okazji pokrywa kurzem Dinobota).

Wracając do pościgu, Szczurotron znajduje Gepardona, który ucieka przed Megatronem, który go ściga. Szczurotron się transformuje i trzy razy strzela w Megatrona. Udaje mu się strącić szefa Predatonów na ziemię i wtedy Megatron kontaktuje się z Tarantulatorem, który "zabawiał się umysłowo Arachną" i z Osatorem, by polecieli na miejsce walki. Tymczasem na miejscu, Megatron używa swego "zegara, by się dowiedzieć, il zostało czasu do strzału. Wtedy na miejsce przybywa Tarantulator i Osator, Dinobot również przybywa do Maximali z bronią gotową w ręku. Inferno, Szybki Cios i Srebrny Grom również są gotowi. Gdy godzina ataku wybiła, Megatron i Predatony, Szczurotron, Dinobot i Gepardon przygotowali swe bronie by za chwilę strzelić.

Ciąg dalszy nastąpi...

CytatyEdytuj

"[Zostaje zezłomowany, skompresowany do małego sześcianu i kompletnie zignorowany przez Blackarachnię i Tarantulasa] O pewnie, nie przejmujcie się Waspinatorem, Waspinator poleży tu i pocierpi, sam zaciągnie się do zbiornika naprawczego... [wyciąga jedną rękę i zaczyna się ciągnąć po podłodze] "

-Waspinator zignorowany przez swoich.

"Być... albo nie być. Oto jest pytanie. Dyski, które trzymam... Czy są zapiskiem tego, co będzie, czy co może być? Jeśli przyszłość jest niezmienna... Nie mógłbym żyć, nie będąc panem mego przeznaczenia. Lecz jeśli przyszłość można zmienić... Jeśli dyski są zapisem jedynie jednej z możliwych ścieżek losu... Wówczas ich moc byłaby nieskończona... a zarazem ograniczona. Mógłbym zniszczyć je już teraz! Ale... nie. Taka byłaby odpowiedź tchórza"

-Dinobot o sobie i o Złotych Dyskach i ich moc zmiany przyszłości. Cytat z Hamleta: Być albo nie być...

Postacie Edytuj

Główne postacie: Brzytwozora, Tigrytron, Arachna, Gepardon, Szczurotron, Megatron, Osator, Tarantulator, Inferno, Nosoron, Dinobot, Szybki Cios, Srebrny Grom

Trivia Edytuj

Końcowe sceny tego odcinka przychodzą na myśl westernu.

Linki Edytuj

Link

Więcej z Fandomu

Losowa wiki