FANDOM

NEST

NEST (Non-biological Extraterrestrial Species Treaty) - tajna organizacja wojskowa działająca z ramienia amerykańskiego rządu, powstała w wyniku sojuszu Autobotów i ludzi. Miała charakter specjalnej grupy uderzeniowej, wspieranej przez sztab wojskowych i naukowców. Stanowiła kontynuację rozwiązanego Sektora 7.

Działalność

Głównym celem organizacji było wytropienie i unieszkodliwienie ukrytych na Ziemi niedobitków Deceptikonów, dlatego też NEST miało charakter przede wszystkim militarny. Organizacja posiadała imponujące zaplecze techniczne, dofinansowanie rządowe, wojskowy sprzęt od amerykańskiej armii oraz wspomagana była przez grupę techników i naukowców. NEST posiadało łącznika z Białym Domem, który odpowiadał przed prezydentem za działalność organizacji. O jej istnieniu poinformowane było również ONZ, NATO oraz głowy większości dużych państw, co pozwalało na przeprowadzanie akcji na całym globie. Z czasem, gdy liczba Deceptikonów na Ziemi zmalała, NEST podejmowało się również akcji antyterrorystycznych, głównie na Bliskim Wschodzie.

Wyposażenie

NEST korzystało z całej potęgi militarnej armii Stanów Zjednoczonych, mając dostęp do wszelkiego rodzaju samolotów i helikopterów, samochodów wojskowych, czołgów, bezzałogowych dronów oraz floty morskiej.

Historia

Grupa została utworzona z inicjatywy Optimusa Prime'a oraz przedstawicieli rządu i wojska USA w przeciągu krótkiego czasu od bitwy w Mission City (latem 2007).

W ciągu niecałego roku na Ziemię przybyły kolejne Autoboty, zachęcone wezwaniem Optimusa do zadomowienia się na planecie ludzi. Do 2009 na naszą planetę dołączyło 7 kolejnych Autobotów, których głównym zadaniem było tropienie i zwalczanie Deceptikonów.

Członkowie

Więcej z Fandomu

Losowa wiki