FANDOM

"Przekonani, że na Ziemi nie ma już Decepticonów, Elitarna Straż zamierza zabrać Optimusa i jego drużynę z powrotem na Cybertron, nie wiedząc, że Decepticony rosną w siłę tuż pod ich nosem..."

Fabuła Edytuj

W Autobot Ironhide wysyła wiadomość do Ziemi oparte Autobots, odsłaniając jest na ataki z Decepticons i straciła już jedną spację mostu. Domaga się on zapasowej, ale transmisja zostaje odcięte. Ultra Magnus wyjaśnia to jest tylko jednym z wielu doniesień o rosnącej Decepticon działalności. Jazz, że jest w związku z pogłoskami o Megatron na przetrwanie, a nie może oprzeć Sentinel możliwość dokonania obłudny komentarz na temat źródła tych plotek: Optimus Prime. Magnus dlatego postanawia, że wszystkie granice Ziemi Autobots będą przygotowania do opuszczenia planety. Gdy Optimus protesty ze względu na obecność Decepticons na Ziemi, Ultra Magnus szczotki go, jednocześnie Sentinel butts w innym tirade premiera o wprowadzenie na dochodzenie (lub sąd wojenny, postrzega to jako Optimus). Ultra Magnus próbuje dokonać jego stanowiska jasne, że w dłuższej perspektywie, każdy jest lepiej sądzić Megatron jest martwy. Proponującymi pomysł na Decepticon lidera życiu i AllSpark są zniszczone spowodowałoby panikę wśród Autobots i wzmocnienie rozwiązać z Decepticons. Jest oburzony Optimus jest zmuszona do ich przestrzegania.

Powrót w fabryce, Sari jest Heartbroken przez ideę jej przyjaciele są zmuszeni do opuszczenia Ziemi. Sytuacja jest gorsza, gdy pojawia się Sentinel. Z jego zwykłej łaski i takt, on mówi Sari do pasa i oficjalnie inducts Optimus zespół do wojny wysiłku. W połowie znieważaniu do "naprawy grunts" On sprawia, że gest rodzaju do Optimus: Czy jako Ultra Magnus mówi, przyznać mu już leżącego. Sentinel mówi mu, że jeżeli nie rozpuści plotki o Megatronie i Wszechiskrze, to Sentinel załatwi mu miejsce w Gwardii Elitarnej, jako przysług za przeliczenie się z przygody z Headmasterem. Gdy Optimus mówi mu, co zrobić z jego oferty, Sentinel stawia go w ramach formalnego aresztowania.

Na śmieci szalanda poruszającą się wzdłuż rzeki, Starscream nagle reactivates. Disorientated on panics kiedy zdaje sobie sprawę, że nie tylko nie może on podnieść wszelkie Decepticon energii podpisów, nie może nawet podnieść własną! Po chwili szoku, odzyska i dostaje jego łożyska: on żyje i wciąż na Ziemi. Furious na Megatron próbą na jego życie, on blastów i przemienia się do nieba.

At the Decepticon base, Blitzwing and Lugnut successfully test out Professor Sumdac's new Decepticon signal dampener. Mildly impressed, Megatron quickly moves on, demanding the creation of a subspace communicator so he can contact his forces in space to call off the aimless skirmishes until he can build his own space bridge. When Sumdac comments that Earth technology is too primitive to create a tachyon transmitter, Megatron smugly informs him that they will simply steal the required tech from the Elite Guard's ship. Meanwhile, the Autobots are trying to figure out what to do with Sari, so they take her to the most together human they know, Captain Fanzone—although they do point out that most of the humans they know are criminally insane, such as Meltdown and Nanosec.

Chociaż ich obsłużyć, że Optimus jest w Elite straż statek, z Sentinel nadal próbuje przekonać go do gry w piłkę. Optimus odmawia kłamstwo, a Sentinel, potwierdzające, że nie istnieją Decepticons na Ziemi byłaby jedynie potwierdzić to, co ich czujniki mają do powiedzenia. Chociaż twierdzą oni, Lugnut i Blitzwing tunelu pod statku osłonę i ukraść Tachyon nadajnika. Jak one ich ucieczki, ale nie do wypowiedzenia Starscream ogonowanie je z powrotem do bazy.

W Lugnut przedstawia nagroda Megatron, Starscream czyni jego obecność znane. Poniżej jest szybki, ale zdecydowane zwycięstwo Megatron, Starscream, którzy po prostu ukośnikami wybuchowych przed nim punkt puste. Lugnut sprawdza, czy Starscream jest nadal w trybie online, a nie znalezienie iskry, pomaga Blitzwing podrzucanie jego zwłoki do rzeki. Po dalszych pływających, Starscream nagle reactivates ponownie. On ma świadomość, że nie ma iskry i odkrywa on jest utrzymywane przy życiu przez część AllSpark pochowany w głowie, skutecznie czyniąc go niesmiertelnym. Zadowolona, oświadcza koniec Megatron's epoki. W Megatron wysyła jego wiadomość do Decepticons, Starscream ataki ... i jest niezwłocznie zabite ponownie. Po kilku bardziej bezowocne próby, zaczyna się zastanawiać, gdy potrzebna jest nowa strategia. Jego fragment pozwala mu zlokalizować drugi czerep i plan zaczyna formułować ...

Na statku Elite Guard, Magnus prasy Optimus Prime do współpracy, jeżeli wykaże, że Jazz on odkrył nagłego wzrostu AllSpark energii. Stwierdza, że to kolejny skorupa, Magnus i Jazz go pobrać je, a Sentinel jest nadal oglądać i Optimus. W Sentinel moans, Optimus zdaje sobie sprawę, że tylko znaleźć AllSpark shards przed uwagi na klucz. Doing termicznego skanowania on ujawnił Starscream. Optimus próbuje ostrzec Ultra Magnus, ale Sentinel grozi umieścił go w zastój kajdanek, jeśli próbuje opuścić. Optimus jest w stanie podjąć w dół Sentinel (który squeals jak dziewczyna) i umieścić go w kajdanek, a następnie na rolkach.

W międzyczasie, Autobots ogląda Sari "wywiad" Captain Fanzone, który nie jest bardzo lubiący dzieci. Optimus kontakty z Autobots i mówi im, aby spotkać go w drodze do pociągu.

W Starscream gloats o jego plan wysunąć Megatron i zabić w ogromnej eksplozji, Ultra Magnusa i Jazz przyjechać, jak i Megatron Blitzwing. Megatron zdaje sobie sprawę, że to pułapka wyznaczonym przez Starscream, a Magnus Jazz i mieć problemy z wydobycia czerep. Energetyczna fala wyrzuci Elite Straży startu pociągu. Dalszej perspektywie wzdłuż torów, Optimus zamówień grasować sever do samochodów osobowych z głównego samochodu, podczas gdy Bumblebee trwa Sari używać Klucz do usunięcia czerep. Ich sukces, ale nadal blisko awarii pociągu, tylko zatrzymany, ponieważ Ratchet używa magnesów z przodu podczas grodziowego, zakotwiczone przez Optimus Prime, Grabs tyłu pociągu. Wysoko w powietrzu, Starscream opary o straconych okazji, Megatron wydaje się gotowy do walki mu bezsensowną.

Na ziemi, Ultra Magnus reprimands Optimus Prime, natomiast premiera Sentinel przybywa i oskarża go o napaść. Chociaż Optimus broni swojego stanowiska, zarówno Elite Guardsmen podkreślić, że nie ma dowodów Decepticons tylko dla Starscream padał na ziemię zaledwie metrów, powodując Sentinel premiera do freak out na oczach rzeczywiste Decepticon. Szybko wraca online, Starscream wykorzystuje Magnus jest chwilowa nieuwaga do blast do Autobot liderem w nieprzytomność z punktu puste zakresie podejmowania skorupa z nim. W Autobots "próbuje podjąć Starscream nie w dół, aż Optimus wyjdzie z planem, choć interwencji Jazz jest wymagane, aby Sentinel iść z nim. Po Sentinel wyciągnąć Starscream uwagę, Optimus używa kajdanek zastój na Decepticon, który następnie przeniesiony do Elite Straży statku z jego usta zamknięte nitowanych.

Ultra Magnus przyznaje, że Optimus Prime słusznie Decepticons temat istnienia na ziemi, i chociaż Sentinel Prime przynosi się napaści i niesubordynacja opłat, Magnus Optimus nadal popiera działania. Magnus zdecyduje, że Optimus Prime załogi pozostanie na Ziemi, aby zlokalizować pozostałe AllSpark shards i uchwycić Decepticons, a Elite Gwardii wraca do Cybertron dla Magnus do prowadzenia wojny wysiłku. Sari jest uszczęśliwiony, że Autobots przebywają, ale obiecuje, że kapitan Fanzone mogą nadal hang out.

Tymczasem Megatron mówi jego minions poinformować ich podwójnego agenta Cybertron że Decepticons mają repledged ich lojalności wobec Megatron, a ich ataki będą czerpać siły Autobot od Transformers "domu świata. Gdy przestrzeń mostu technologia jest w pełni rozwinięta, Megatron grupy wróci do Cybertron i podbić planetę z ...

Postacie Edytuj

(Liczby wskazują kolejność występowania.)

Autoboty Decepticony Ludzie

Cytaty Edytuj

"Ośmieliłeś się MNIE uderzyć, Megatronie! Po ty wszystkich cyklach lojalności — zaraz, gdzie są wszyscy? Skąd ja się tu wziąłem? Nie odbieram energii Decepticonów... nawet swojej. Jestem za młody na deaktywację!"

Starscream po reaktywacji

Więcej z Fandomu

Losowa wiki