FANDOM

Dino "Mirage"
Mirage2
Informacje
Frakcja Autoboty
Ranga Bojownik
Wielkość Około 5m wzrostu
Alt-mode Ferrari 458 Italia
Uzbrojenie Dwa sztylety,

miotacze lin, karabin snajperski, kastety

Status Prawdopodobnie nie żyje
Dino-nestbase
Dino auto

Mirage - bojownik Autobotów, przyjaciel Sideswipea.Pełnił funkcję wojownika, szpiega i snajpera. Znany też jako "Dino".

Charakterystyka

Mirage był średniej wielkości robotem o wzroście około pięciu metrów. Posiadał smukłą, proporcjonalną sylwetkę oraz opływową zbroję. Transformował się w samochód Ferrari 485 Italia o jaskrawej, czerwonej barwie.

Z charakteru był sympatyczny, podchodził do wszystkiego z dystansem. Przyjaźnił się ze Sideswipe'm i Ironhide'm. Jego wadą była niecierpliwość i szczerość aż do bólu. Był wyjątkowo waleczny, odznaczał się odwagą i skłonnością do brawury. Podobnie jak Sideswipe, podczas walki lubił wykonywać akrobacje i gwałtowne zwroty.

Jego główną bronią były dwa zakrzywione ostrza, przytwierdzone na stałe do przedramion i używane w charakterze sztyletów. Prócz tego Mirage posiadał szybkostrzelny karabin snajperski oraz miotacze lin na przedramionach. Dodatkowo, w walce wręcz posługiwał się kastetami.

Losy

Mirage przybył na Ziemię wraz z posiłkami Autobotów w odpowiedzi na sygnał Optimusa. Nie pojawił się podczas walk w Egipcie, najprawdopodobniej przybył na Ziemię dopiero po nich. Dołączył do grupy uderzeniowej NEST i wraz z pozostałymi Autobotami brał udział zarówno w walkach z niedobitkami Deceptikonów, jak i pomagał zapobiegać konfliktom zbrojnym pomiędzy ludźmi (np. na bliskim wschodzie).

Dino brał udział w eskortowaniu Sentinela Prime, które przerodziło się w pościg i strzelaninę na obwodnicy w Waszyngtonie. Podczas walki na autostradzie zabił jednego z Dreads'ów, którego pochwycił swoimi linami i jechał za nim, ciągnięty jak na nartach wodnych, potem przerzucił go na sąsiedni pas.

Podczas finałowej bitwy w Chicago Mirage dostał się do niewoli miał zostać rozstrzelany przez grupę protoform. Dzięki uderzeniu oddziału NEST oraz Optimusa i Wreckers'ów uniknął egzekucji i przyłączył się do zmasowanej walki. Przeżył bitwę.

Śmierć

Mirage prawdopodobnie zginął w obławie zorganizowanej przez ludzi, mających mylne przekonanie o wrogich intencjach Autobotów. Grupa Cementary Wind, nowego oddziału CIA, osaczyła go najprawdopodobniej w Meksyku razem z Optimusem. Wszystko wskazuje na to, że został tam przez nich zabity.

Dotm-mirage-film-2

Więcej z Fandomu

Losowa wiki