FANDOM

Mikaela Banes
Mikaela
Informacje
Data urodzenia 1990
Miejsce urodzenia Okolice Tranquility
Rodzina Pan Banes (ojciec)
Wykształcenie szkoła średnia okolicach w Tranquility
W związku z Sam Witwicky (do 2011)
Status Żyje, aktywna

Mikaela Banes - pierwsza dziewczyna Sama Witwicky, bohaterka pierwszej i drugiej części Transformers.

Charakterystyka

Mikaela była ładną brunetką uczęszczającą do tego samego liceum co Sam. Była osobą towarzyską i przebojową, w związku z czym cieszyła się powodzeniem u wielu rówieśników - głównie posiadaczy drogich aut oraz członków szkolnej drużyny baseballowej. Mieszkała w dość biednym domu, jej ojciec prowadził warsztat samochodowy. Auta, które naprawiał, nie zawsze były legalnie zdobyte, w związku z czym popadł w konflikt z prawem. Córka pomagała mu przy pracy, co dało jej dość dobrą wiedzę o motoryzacji.

Losy

Transformers

Mikeala uczęszczała do jednej klasy z Samem i była jego obiektem zainteresowania. Ich bliższa znajomość zaczęła się, gdy Sam podwiózł ją swoim samochodem pod dom, zaś w między czasie jego zakamuflowany opiekun próbował urozmaicić im podróż poprzez psucie się i dwuznaczne audycje z radia.

Mikeala wraz z Samem została wplątana w konflikt Autobotów i Deceptikonów oraz zaangażowana przez Sektor 7 do pomocy przy jego rozwiązaniu. Razem z Samem i Autobotami dotarła do Mission City, gdzie pomogła uszkodzonemu Bumblebee w walce z Deceptikonami. Po bitwie zaczęła chodzić z Samem, razem kontynuowali naukę w swojej szkole.

Transformers: Zemsta Upadłych

Po ukończeniu liceum Sam zdecydował wyjechać na studia do Filadelfii, Mikeala natomiast pozostała w mieście by pomagać ojcu w serwisie samochodowym. Szybko jednak zdecydowała się polecieć do Filadelfii, gdzie oboje zostali zaatakowani przez Pretendera w akademiku. W wyniku dalszych wydarzeń wszyscy bohaterowie trafili do Egiptu, gdzie rozpętała się Bitwa o Gizę. Po bitwie Sam i Mikeala zostali zabrani na pokład lotniskowca USS John Stennis i odwiezieni do domu.

Dalsze losy

Po wydarzeniach z drugiej części Mikaela zerwała z Samem z bliżej nieznanych powodów. Od tej pory jej losy pozostają nieznane, prawdopodobnie nadal mieszka na południu USA i pracuje w warsztacie ojca.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki