FANDOM

Megatron (Animated) to oziębły, arogancki, bezwzględny lider Decepticonów, który najpierw zmieniał się w cybertroński myśliwiec, a potem w helikopter podobny do V-22 Ospreya używa działa i dwóch mieczy do walki. Obecność Megatrona w pierwszym sezonie była bardzo nikła, albowiem jego ciało zostało uszkodzone, a głowa zabrana przez Isaaca Sumdaca. Podłączenie do ludzkich systemów pozwoliło mu przetrwać; manipulując Sumdaciem i jego technologiami, Megatron zdołał odbudować swoje ciało, lecz wkrótce został ponownie pokonany. Teraz wraz z Decepticonami ukrywa się na Ziemi, planując przypuszczenie inwazji z pomocą własnego mostu kosmicznego. Tak jak w G1, jego główną bronią jest ogromne działo fuzyjne na ramieniu, poza tym używa podwójnych mieczy, które podczas transformacji tworzą wirniki helikoptera. W ostatnim odcinku drugiej serii założono mu kajdany paraliżujące i wraz z głową Starscreama zostali wciągnięci to kosmicznego mostu.W ostatnim odcinku trzeciej serii zostaje ostatecznie pokonany przez Optimusa i przewieziony na cybertron gdzie zostaje osadzony w więzieniu.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki