FANDOM

Megatron
Megatron.png
Nazwa Megatron
Grupa Decepticony
Miejsce pobytu Ziemia
Status Żyje
Alt-mode Cybertroński Czołg

Transformers (The Movie)

  • Transformers
Megatron 1.png

Megatron przybył na Ziemię jako pierwszy Transformers w poszukiwaniu sześcianu. Rozbił się gdzieś na szelfie arktycznym, gdzie odkrył go kapitan Witwicky. Megatron zapisał droge dostania się do kości na okularach Witwickiego, następnie Sektor 7 trzymał go w ukryciu utrzymując w ciągłym zamrożeniu. Gdy Frenzy zlokalizował sześcian zaczął rozmrażać Megatrona. W ostatecznej bitwie Megatron rozerwał Jazza na pół a następnie ruszył w pogoń za Samem. Kiedy Megatron prawie zabił Optimusa chłopak wbił mu kość w iskrę. Megatron wraz z innymi poległymi deceptikonami trafił do głębokiego oceanu gdzie miał leżeć na dnie na zawsze.

  • Transformers: Zemsta Upadłych
Megatron 2.png

W głebi oceanu zostaje odnaleziony przez pozostałe Deceptikony. Wysyłają oni Constructicony, których zadaniem jest obudzenie Megatrona. Po udanej próbie, Megatron wyrusza do Upadłego, który oznajmia mu że ostatni Prime musi zginąć, a chłopak (Sam Witwicky) musi trafić w ręce Deceptów. Po długich poszukiwaniach, Sam zostaje znaleziony w Egipcie gdzie chce ożywić Optimusa. Udaje mu się to i Prime stacza walkę z Upadłym i Megatronem. Podczas pojedynku Megatron traci rękę a jego losy są nieznane.

Transfomers: Generacja 1

Zarówno w wersji komiksowej jak i w serialu animowanym Megatron jest przywódcą Deceptikonów, który dowodzi nimi zarówno w czasie wojny na Cybertronie jak i po znalezieniu się Transformerów na Ziemi. Megatrona cechuje bezduszność i bezwzględność w dążeniu do celu jakim jest władza nad światem. Jakkolwiek jest potężnym wojownikiem nie cofa się też nigdy przed podstępem i wiarołomstwem wobec wrogów i nieraz jest w stanie pokazać wielką przebiegłość. Jego słabością jest natomiast zbytnie uleganie emocjom, które często go zaślepiają, jak również niedocenianie przeciwnika. Mimo swej demonicznej natury posiada pewne specyficzne poczucie honoru wojownika i z respektem odnosi się do tych których za wojowników uważa.

Transformerzy: Cybertron

Megatron jest złym wodzem Deceptikonów, próbuje ukraść Autobotom Szyfr Omegi oraz próbuje zdobyć Cyberklucze. Jest strasznie nerwowy i nieraz bardzo wściekły. Nie dba o swoich ludzi, nie awansuje ich, nawet jak zrobią coś wielkiego dla niego, to i tak nic z tego nie mają. Jednym słowem Megatron wykorzystuje ich, a oni nawet o tym nie wiedzą. Przemienia się on w Armadzie w cybertroński czołg, w Energonie w cybertroński odrzutowiec, a w Cybertronie w cybertrońską wyścigówkę i cybertroński odrzutowiec (jest trójzmienny), może więc i latać, i jeździć. W 1 odcinku "Upadek" Odebrał Autobotom mapę. W 12 odcinku "Statek" przegrał bitwę o Szyfr Omegi i dlatego później próbował go ukraść. W 40 odcinku "Gniew" przemienił się on w Galvatrona.

Zalety

  • dobra, jak na Decepticony, inteligencja
  • umiejętności przywódcze
  • przewidywalność
  • skuteczność bojowa

Wady

  • zbyt napuszony i dający się ponieść emocjom
  • nerwus
  • czasem (rzadko) lekceważy możliwości przeciwnika

Więcej z Fandomu

Losowa wiki