Fandom

Transformers Wiki

Long Haul (film)

287stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja1 Udostępnij
Long Haul (film)
LH2.jpg
Long Haul
Frakcja:Decepticony
Zadania:ożywić Megatrona,formować Devastatora,walczyć w Gizię,walczyć w Chicago
Uzbrojenie:olbrzymia siła fizyczna,rakietnice na przedramionach,karabiny maszynowe,działo
Alt-mode:Wywrotka Caterpillar 773B
Status: nie żyje
Lokalizacja: Chicago

Long Haul jest Deceptioconem, należącym do grupy Constructiconów, który formuje prawą nogę Devastatora. Zmienia się w wywrotkę Caterpillar 773B.

Biografia Edytuj

Long Haul(Po polsku "dalekobieżny") przybywa na Ziemię wraz z innymi constructiconami - Rampagem i Mixmasterem, a także małym robotem Scalpelem w celu ożywienia przywódcy Decepticonów - Megatrona, zabitego w pierwszej części filmu przez człowieka Sama, który użył przeciw niemu wszechiskry.Po ożywieniu Megatrona pojawia się następny raz podczas ostatniej filmowej bitwy, rozgrywanej w Egipcie, ale go niezabili.Long Haul ciężko zranił Sideswipe'a. Na początku owej bitwy jego alt-mode formuje prawą nogę Devastatora. Później jednak pojawia się w czasie bitwy w robot modzie i nieginie trafiony pociskiem ziemskich sił powietrznych. Fakt ten jest bardzo dziwny, gdyż Long Haul podobnie jak inne constructicony walczyły na pustyni w czasie kiedy Devastator sformowany z ich ciał wspinał się po piramidzie. Istnieją 2 teorie na ten temat: jedna mówi o tym, że constrcucticony miały swoje klony, a ich imię było tylko typem, druga zaś o tym, że C-Cony i Devastator to dwa oddzielne byty, choć to nie jest prawda. Prawda jest taka że Constructicony miały klony. Oznaczałoby to, że ogromny gestalt łączy się z pojazdów budowlanych, lecz nie contructiconów.

Pojawienie Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki