FANDOM

Long Haul
Longhaulrobot
Informacje
Frakcja Deceptikony
Grupa Constructicony
Wielkość ok. 12m wzrostu
Alt-mode Wywrotka Caterpillar 773B
Uzbrojenie Siła fizyczna,

rakietnice na przedramionach,karabiny maszynowe

Status Martwy
Longhaul
Sraka

Long Haul - Deceptikon z grupy Constructiconów. Zaraz za Demolishorem i Scavengerem największy i najsilniejszy z nich.

W zasadzie istniały dwa takie Deceptikony. Spowodowane to było tym, że Constructicony były Dronami, czyli robotami produkowanymi przez inne roboty. W związku z czym stworzone zostały dwa bliźniacze osobniki, podobnie jak w przypadku kilku innych Constructiconów.

Charakterystyka

Long Haul był olbrzymim robotem o wzroście około 11-13 metrów. Miał masywne, szerokie ciało, mocne nogi oraz muskularne ramiona. Transformował się w zieloną wywrotkę Caterpillar 773B. Znad pleców i z łydek wystawały mu wielkie opony od swojego alt-modu. Głowa była stosunkowo niewielka i swoimi rysami twarzy podobna do głów innych Constructiconów.

Long Haul dysponował olbrzymią siłą fizyczną, która jednak nie szła w parze z intelektem. Jego jedynym znanym uzbrojeniem były wyrzutnie rakiet położone na przedramionach.

Devastator

Long Haul tworzył prawą nogę Devastatora. Deceptikony stworzyły dwa bliźniacze egzemplarze tego Constructicona z konkretnego powodu - Long Haul był potrzebny do uformowania Devastatora, w związku z czym był dla swojej frakcji cenny. Z drugiej zaś strony był zbyt silnym bojownikiem, by trzymać go w bezpiecznym miejscu i nie skorzystać z jego bojowego potencjału. W rezultacie zbudowano dwa osobniki - jeden do konstrukcji Devastatora, drugi zaś do działań bitewnych. Obydwaj mogli połączyć się z resztą Constructiconów.

Losy

Oba osobniki przybyły na Ziemię w 2009 roku. Pierwszy z nich, wraz z pozostałymi Constructiconami, ukrył się na statku transportowym Bayos i zanurkował na dno Głębi Lauterańskiej. Tam też naprawili i wskrzesili Megatrona.

Kolejnym zadaniem Long Haula było przeszukiwanie arabskiego miasteczka niedaleko Gizy w poszukiwaniu Sama Witwicky. Gdy na miejscu rozpętała się bitwa, Long Haul brał w niej aktywny udział. Zginął w trakcie bombardowania przeprowadzonego przez amerykańskie lotnictwo - kilka bomb trafiło go prosto w korpus.

Drugi osobnik ukrywał się na pustyni. Gdy nadeszło wezwanie, połączył się z pozostałymi Conami tworząc Devastatora. Gdy olbrzymi robot został zestrzelony działem kinetycznym, większość tworzących go robotów zginęła. Long Haul przeżył jednak upadek z piramidy i uciekł z pola bitwy.

Dołączył do Deceptikonów atakujących Chicago dwa lata później. Brał udział w finałowej bitwie, podczas której zginął.