FANDOM

Laserbeak
Laserbeak
Informacje
Frakcja Deceptikony
Specjalizacja Szpieg, szantażysta, zabójca
Wielkość Około 2,5m rozpiętości skrzydeł
Alt-mode zmienny
Uzbrojenie 2 karabinki maszynowe,

dziób, szpony

Zadania Szantażować ludzi związanych z Programem Kosmicznym,

Pilnować Carly Spencer

Status Martwy
640px-Dotm-soundwave&laserbeak-film-africa

Soundwave ze swoim sokołem

Laserbeak - drapieżny ptak z Cybertronu na usługach Deceptikonów, podwładny Soundwave'a. Wykorzystywany był do realizacji planu Drugiej Inwazji na Ziemię, miał swój specjalny udział przy szantażowaniu pracowników NASA.

Charakterystyka

Laserbeak był cybertrońskim zwierzęciem przypominającym drapieżnego ptaka - orła, sokoła lub sępa. Miał smukłą i opływową sylwetkę, długą szyję, ogon oraz zaopatrzone w szpony stopy. Jego głowa posiadała parę wyłupiastych, czerwonych ślepi oraz mocny dziób. Rozpiętość jego skrzydeł wynosiła około 2,5 metra. Zbudowane były one z cienkich, metalowych piór oraz posiadały po jednym wirniku wspomagającym utrzymanie się w powietrzu. Dodatkowo, każde skrzydło posiadało pojedynczy pazur, co nasuwało skojarzenie ze skrzydłem nietoperza.

Deceptikon ten świetnie latał, miał również doskonały węch i wzrok. Niezwykłą cechą Laserbeak'a były zaawansowane zdolności kamuflażu - potrafił on błyskawicznie przybrać dowolny alt-mode o zbliżonej masie. Zmieniał się w telewizor plazmowy, kserokopiarkę, ekran od komputera, czy nawet różowego humanoidalnego robota (by zdobyć zaufanie dziecka jednej z ofiar). Jego główną bronią były dwa karabinki maszynowe wysuwane ze skrzydeł oraz dziób i szpony.

Zaskakujący był poziom inteligencji tego zwierzęcia - w przeciwieństwie do Ravage'a czy Scorponok'a, Laserbeak posiadał złożoną inteligencję oraz zdolność logicznego myślenia i potrafił posługiwać się ludzką mową. Cechy te sprawiały, że nawet Megatron doceniał przydatność latającego pupila swojego porucznika.

Misje

Laserbeak był jednym z ulubionych pupili Soundwave'a, wysyłanym przez swojego pana na najważniejsze misje. Jego umiejętność mówienia, cichego lotu oraz błyskawicznej kamuflacji i działąnia czyniły z niego wyśmienitego szpiega i zabójcę.

Najważniejszym zadaniem sępa było odnalezienie pracowników NASA związanych z Programem Księżycowym. Laserbeak miał ich szantażować, by sabotowali finansowo kolejne wyprawy na Księżyc i nie dopuścili do fotografowania jego ciemnej strony. Dzięki temu Deceptikony miały możliwość ukrycia tam w tajemnicy swojej floty. Laserbeak często składał niezapowiedziane wizyty swoim "klientom", zaś najbardziej niewygodnych z nich po prostu zabijał. Jego ostatnią ofiarą był Jerry Wang, księgowy związany z NASA.

Laserbeak dokonał morderstwa ukraińskiego oficera w Czarnobylu. Prawdopodobnie to on zainicjował również atak Shockwave'a i Driller'a na oddział NEST.

Następnie ptak przybył do Waszyngtonu, do siedziby firmy, w której pracował Sam Witwicky. Po zabiciu Wanga zdemolował biuro zbiegł. Po rozpoczęciu inwazji miał za zadanie pilnować porwanej Carly Spencer w apartamencie wieżowca w oblężonym Chicago. Tam odnalazł ją jej chłopak, który wraz z Bumblebee dotarł na miejsce przejętym myśliwcem Deceptikonów. Gdy sęp zaatakował Sama, ten przyłożył jego łeb do lufy działka maszynowego, zaś siedzący za sterami Bumblebee oddał strzał, odrywając ptakowi głowę.