FANDOM

Trol

KSI-Boty - nowa generacja Transformerów, rasa robotów stworzona przez ludzkich naukowców z Kinetic Solutions Incorporated na podstawie obserwacji cybertrońskiej technologii oraz z wykorzystaniem jako budulca części Deceptikonów pokonanych podczas bitwy w Chicago. Po zbuntowaniu się Galvatrona KSI-Boty stały się nową frakcją, kontynuującą działalność Deceptikonów. Prawie wszystkie zginęły w Powstaniu w Hong-Kongu.

Geneza

Po zakończeniu walk w Chicago w ręce ludzi dostały się szczątki pokonanej armii i floty Deceptikonów, które stały się obiektem badań i eksperymentów. Obserwacja i doświadczenia nad Transformium - metaliczną materią stanowiącą "ciało" obcej rasy - doprowadziło to tego, że rząd zamówił u KSI wytworzenie własnych robotów, posłusznych ludzkim rozkazom. W efekcie powstały KSI-Boty - roboty zbudowane od podstaw przez ludzi, zaprojektowane w oparciu o wygląd Transformerów i z wykorzystaniem ich przetworzonej materii. Powstało 50 takich robotów, z których najsilniejszym był zaprojektowany na wzór Megatrona Galvatron.

Anatomia

Były to istoty bardzo podobne do Cybertronian, jednak odznaczały się "futurystycznymi" zbrojami o opływowych kształtach oraz dużej ilości nowoczesnej broni. Ich wzrost wahał się od 6 do około 12 metrów, odpowiadając wiec wielkości przeciętnych i większych Transformerów.

Większość z nich transformowała się w nowoczesne samochody. Pierwotnie nie posiadali oni własnej "inteligencji" - byli czymś w rodzaju sterowanych przez człowieka maszyn o pewnych automatycznych wzorcach zachowań zaprogramowanych przez człowieka. Jednak za sprawą złej woli Megatrona obecnej w jego szczątkach, zainfekował on wszystkie KSI-Boty i dał im dość ograniczoną, jednak wystarczającą do buntu wolną wolę.

Jedną z ich wyjątkowych cech była zdolność do nanotransformacji - przemieniania się w strumień cząsteczek Transformium podczas zmiany w inny mode lub do szybszej lokomocji. W tej formie zmieniały się w strumień lewitujących cząstek, przemieszczających się razem w jednym kierunku.

Znane osobniki

Więcej z Fandomu

Losowa wiki