FANDOM

Junkheap
Junkheap
Informacje
Frakcja Deceptikony
Grupa Armia Shockwave'a
Wielkość ok. 4-5 m wzrostu
Alt-mode śmieciarka
Uzbrojenie prawdopodobnie szybkostrzelna broń
Status Martwy

Junkheap - Deceptikon służący w armii Shockwave'a, oblegającej Chicago.

Charakterystyka

Junkheap był masywnym robotem średniego wzrostu, mierzył około czterech lub pięciu metrów. Miał zwartą budowę ciała, mocne nogi i silne ramiona. Sylwetką przypominał nieco Long Haul'a, jednak był zdecydowanie mniejszy i nie miał nic wspólnego z Constructiconami. Transformował się w zielono-białą ekologiczną śmieciarkę. Jego uzbrojenie jest nieznane , ale prawdopodobnie mógł mieć szybkostrzelną broń.

Historia

Początki

Junkheap był jedną z istot pochodzącym z planety Cybertron. Tam w czasie Wielkiej Wojny prawdopdobnie walczył przeciwko Autobotom.

Transformers: Dark of the Moon

Później Junkheap był jednym z Deceptikonów wchodzącym w skład zgromadzonej przez Shockwave'a armii na ciemnej stronie Księżyca. Po otwarciu portalu przeniósł się do Waszyngtonu razem z całą flotą, gdzie natychmiast zeskanował sobie wygląd śmieciarki. Po zdemolowaniu centrum miasta wraz z armią udał się do Chicago, gdzie brał udział w walkach na ulicach. Nie odegrał żadnej dużej roli i zginął w bliżej nieznanych okolicznościach, najprawdopodobniej zabity przez Autoboty.

Junkheap-boty

Naukowcy z KSI stworzyli 3 nowe roboty o imieniu "Junkheap", nie miały one jednak zbyt dużego związku z tym robotem.