FANDOM

Jolt
Jolt
Informacje
Frakcja Autoboty
Ranga Pomocnik Ratchet'a
Wielkość Około 5m wzrostu
Alt-mode Chevrolet Volt
Uzbrojenie elektryczne bicze,działka energetyczne
Status Najprawdopodobniej żyje, w komiksach nie żyje
Jolt2

Walczę z Decepticonami i jestem przyjazny dla środowiska!

Jolt – młody Autobot pełniący funkcję pomocnika i wojownika, członek sojuszu ludzi i Autobotów NEST.

Charakterystyka

Jolt był stosunkowo małym robotem o wzroście około 4 lub 5 metrów. Transformował się w niebieski Chevrolet Volt.

Nie wiadomo zbyt wiele o jego cechach charakteru i umiejętnościach. Był dobrym żołnierzem i oddanym kompanem. Po przybyciu na Ziemię zaciekawiła go nasza przyroda, co skłoniło go do przybrania alt-mode’u w formie ekologicznego samochodu. Był impulsywny i miał skłonność do wpadania w kłopoty.

Był wyposażony w elektrołącza. Nie wiadomo, czy pełniły one funkcję broni, czy były raczej dodatkowym ekwipunkiem. Posłużyły mu one do połączenia części Jetfire’a z Optimusem. Możliwe, że w walce używał ich jako biczy.

Losy

Jolt przybył na Ziemię wraz z drugą grupą Autobotów w roku 2007. Nie brał udziału w akcji w Szanghaju z bliżej nieznanych powodów, najprawdopodobniej walczył w innej bitwie.

Dołączył do Autobotów jadących na pomoc Optimusowi, lecz ich przywódca został zabity przez Megatrona. Brał udział podczas bitwy o Gizę. Gdy Optimus został wskrzeszony, Jolt wypełnił ostatnie życzenie Jetfire’a i wraz z Ratchetem przekazał jego części Optimusowi.

Jolt przeżył bitwę. W komiksach zginął w walkach pomiędzy 2 i 3 częścią z ręki Shockwave'a.

Ciekawostki

  • W krótkim animowanym filmiku Osro Jolt posiada dwa ostrza naramienne i działko elektryczne zamontowane w ręce.
  • Jolt został dodany do filmu w ostatniej chwili.
  • Węgierskie imię Jolta to Sokk.

Galeria

SideswipeJolt

Jolt i Sideswipe

JoltFace

Twarz Jolta

TakaraJolt

Jolt na opakowaniu japońskiej figurki

Więcej z Fandomu

Losowa wiki