FANDOM

Jetfire (ROTF)
Jetfire ROTF.jpg
Jetfire
Typ: Decepticon (dawniej), Autobot
Zadanie: Ostatnie - pomóc Optimusowi
Broń: miotacz
Transformacja: SR-71 Blackbird
Status: nie żyje
Lokalizacja: Egipt

Jetfire kiedyś był Decepticonem, lecz potem przeszedł na stronę Autobotów.

Biografia Edytuj

Jetfire(Po polsku "odrzutowy ogień")był kiedyś Decepticonem, ale z powodu nienawiści, która była w Decepticonach, Latacz przeszedł na stronę Autobotów. Po zeskanowaniu odtrzutowca SR-71 zwanego "Blackbird" (Czarny Ptak), Jetfire przeszedł w tryb uśpienia. Wiele lat później został obudzony dzięki Wheelie'mu, Sam, Mikaeli, Leo i Seymourowi poprzez danie mu kawałka Wszechiskry. Natychmiast się obudził i wpadł w szał. Uspokoił się dopiero, gdy Sam i reszta zaczęła zadawać pytania. Jetfire użył kosmicznego mostu i teleportował się z nimi do Egiptu.

Tam podczas ostatecznej bitwy, Jetfire walczył dzielnie. Jednak lata w stanie uśpienia sprawiły, że Jetfire był już bardzo stary. Udało mu się zabić Mixmastera i Scorponoka, lecz kosztowało go to wiele energii. Powiedział Optimusowi, by wziął jego części i pokonał Upadłego, po czym wyrywa swoją iskrę z pancerza i pada. Póżniej Jolt połączył części Jetfire'a z ciałem Optimusa, przez co Autobot mógł zniszczyć Fallena. Po śmierci Decepticona, zbroja Jetfire'a opadła na ziemię i niewiadomo, co się z nimi stało.

== Charakter i wyposażenie ==Jest jedną Jetfire zawsze był mocno wybuchowy, miał charakter generała.

Jetfire jest wyposażony w mały blaster i "laskę", która się formuje z podwozia. Transformuje się w odrzutowiec SR-71 zwanego "Blackbird".

Pojawienie Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki