FANDOM

Ironhide
Ironhide.png
Imię Ironhide
Grupa Autoboty
Miejsce pobytu Ziemia
Uzbrojenie dwa działa naramienne,dwie strzelby,działo
Status Nie żyje
Alt-mode Chevrolet GMC Topick C4500

Transformers (The Movie)

  • Transformers

Ironhide 1.png

Na Ziemię przylatuje wraz z Optimusem Primem jako jego spec od broni. Wciąż jest głodny walki, choć jest wiernie oddany Autobotom. Dużą rolę odgrywa w ostatecznej walce gdzie pokazuje swe umiejętności. Po tych wydarzeniach zostaje na Ziemi i wraz z Optimusem służy w tajnej organizacji NEST.

  • Transformers: Zemsta Upadłych

Ironhide 2.png
Ironhide pracuje wraz z innymi Autobotami w tajnej organizacji NEST. Po śmierci Optimusa przejmuje dowodzenie. Jest zdenerwowany że oskarża się jego i inne Autoboty o sprowadzenie zła. Bierze udział w bitwie na pustyni.

Ironhide był olbrzymim robotem o wzroście około 8,5 metra. Ustępował nieco wielkością Optimusowi, był jednak bardziej masywny i potężniej zbudowany. Odznaczał się masywną sylwetką oraz dużą siłą fizyczną. Transformował się w czarnego pickup'a Chevrolet GMC TopKick C4500.

  • Transformers: Dark of the Moon

Pomógł uciec Sentinelowi przed grupą Deceptikonów. Chwilę po ich zabiciu okazało się że Sentinel współpracuje z Deceptikonami i zabił go strzelając mu w plecy.

Główną specjalizacją Ironhide’a była broń i uzbrojenie. On sam był świetnie wyposażony – w walce posługiwał się dwoma wielkimi działkami umieszczonymi na przedramionach. Jedno z nich było obrotowym miotaczem pocisków, drugie zaś działem o mocy małej armaty. Nie posługiwał się bronią białą. W czasie działalności w NEST posługiwał się też innymi broniami, w tym innym, większym działkiem lub dwoma potężnymi strzelbami.

Posiadał ogromne doświadczenie w bojach, odwagę i brawurę. Miał też świetny węch, pozwalający mu wyczuć Deceptikona z dużej odległości. Po mimo dużej masy i wielkiej sylwetki potrafił być zaskakująco zwinny.

Początkowo Ironhide przejawiał pogardliwy stosunek do ludzkości. Nie była to w istocie wrogość, lecz bardziej dystans spowodowany dostrzeganiem przez niego wrodzonego okrucieństwa i głupoty naszego gatunku. Z biegiem czasu wicelider Autobotów zmienił nieco swój światopogląd. Walcząc ramię w ramię z żołnierzami NEST’u nawiązał nawet przyjaźń z wieloma z nich.

Losy Edytuj

=== Przybycie na Ziemię i walki o Kość ironhide

przybył na Ziemię w odpowiedzi na sygnał nadany przez Bumblebee.

Wylądował w mieście w okolicach Nevady lub Arizony. Rozbił się w basenie obok ekskluzywnej willi i zaskandował wygląd zaparkowanego pickup’a. Odnalazł pozostałe Autoboty i towarzyszył im podczas reszty wydarzeń. Podczas konfliktu z ludźmi rozbroił agentów Sekto ===

Więcej z Fandomu

Losowa wiki