Fandom

Transformers Wiki

Ironhide

287stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij
Ironhide
Ironhide.png
Imię Ironhide
Grupa Autoboty
Miejsce pobytu Ziemia
Uzbrojenie dwa działa naramienne,dwie strzelby,działo
Status Nie żyje
Alt-mode Chevrolet GMC Topick C4500

Transformers (The Movie)

  • Transformers

Ironhide 1.png

Na Ziemię przylatuje wraz z Optimusem Primem jako jego spec od broni. Wciąż jest głodny walki, choć jest wiernie oddany Autobotom. Dużą rolę odgrywa w ostatecznej walce gdzie pokazuje swe umiejętności. Po tych wydarzeniach zostaje na Ziemi i wraz z Optimusem służy w tajnej organizacji NEST.

  • Transformers: Zemsta Upadłych

Ironhide 2.png
Ironhide pracuje wraz z innymi Autobotami w tajnej organizacji NEST. Po śmierci Optimusa przejmuje dowodzenie. Jest zdenerwowany że oskarża się jego i inne Autoboty o sprowadzenie zła. Bierze udział w bitwie na pustyni.

Ironhide był olbrzymim robotem o wzroście około 8,5 metra. Ustępował nieco wielkością Optimusowi, był jednak bardziej masywny i potężniej zbudowany. Odznaczał się masywną sylwetką oraz dużą siłą fizyczną. Transformował się w czarnego pickup'a Chevrolet GMC TopKick C4500.

  • Transformers: Dark of the Moon

Pomógł uciec Sentinelowi przed grupą Deceptikonów. Chwilę po ich zabiciu okazało się że Sentinel współpracuje z Deceptikonami i zabił go strzelając mu w plecy.

Główną specjalizacją Ironhide’a była broń i uzbrojenie. On sam był świetnie wyposażony – w walce posługiwał się dwoma wielkimi działkami umieszczonymi na przedramionach. Jedno z nich było obrotowym miotaczem pocisków, drugie zaś działem o mocy małej armaty. Nie posługiwał się bronią białą. W czasie działalności w NEST posługiwał się też innymi broniami, w tym innym, większym działkiem lub dwoma potężnymi strzelbami.

Posiadał ogromne doświadczenie w bojach, odwagę i brawurę. Miał też świetny węch, pozwalający mu wyczuć Deceptikona z dużej odległości. Po mimo dużej masy i wielkiej sylwetki potrafił być zaskakująco zwinny.

Początkowo Ironhide przejawiał pogardliwy stosunek do ludzkości. Nie była to w istocie wrogość, lecz bardziej dystans spowodowany dostrzeganiem przez niego wrodzonego okrucieństwa i głupoty naszego gatunku. Z biegiem czasu wicelider Autobotów zmienił nieco swój światopogląd. Walcząc ramię w ramię z żołnierzami NEST’u nawiązał nawet przyjaźń z wieloma z nich.

Losy Edytuj

=== Przybycie na Ziemię i walki o Kość ironhide

przybył na Ziemię w odpowiedzi na sygnał nadany przez Bumblebee.

Wylądował w mieście w okolicach Nevady lub Arizony. Rozbił się w basenie obok ekskluzywnej willi i zaskandował wygląd zaparkowanego pickup’a. Odnalazł pozostałe Autoboty i towarzyszył im podczas reszty wydarzeń. Podczas konfliktu z ludźmi rozbroił agentów Sekto ===

Więcej w Fandom

Losowa wiki