FANDOM

Grimlock - jeden z Dinobotów, w czasie bitwy o HongKong posłużył jako wierzchowiec dla Optimusa Prime' a.

Opis Edytuj

Grimlock był olbrzymim Dinobotem. Jego ojczystą planetą była Ziemia. Transformował się w dinozaura, chociaż mógł ziać ogniem, jak smok.

Historia Edytuj

Początki Edytuj

Grimlock został stworzony 65 mln lat p.n.e. na Ziemi przez enigmatyczną rasę Twórców, którzy przybyli wtedy na Ziemię i z użyciem Ziarna zamienili żyjące tam dinozaury w metal.

Dalsze losy Edytuj

Niebawem po ,,narodzinach" Grimlock odleciał z Ziemi w kosmos. Nie wiadomo nic o jego życiu w tym czasie. W końcu został schwytany przez Lockdowna i uwięziony na jego skradzionym statku, Knight Temenos.

Transformers: Wiek zagłady Edytuj

Uwięziony przez Lockdowna Grimlock wraz z grupą Dinobotów doleciał na Ziemię, gdy Lockdown poleciał tam, by schwytać dla Twórców Optimusa Prime' a. Niebawem Prime został schwytany, a gdy się uwolnił wraz z Autobotami i trojgiem ludzi odleciał odrębnym statkiem wchodzącym w skład Knight Temenos. To właśnie na tej części statku znajdowały się Dinoboty, które Optimus uwolnił za pomocą nowo zdobytego Miecza Sądu.

Optimus-Prime-Riding-Grimlock-Transformers-Extinction-1024x576

Optimus Prime na Grimlocku

Uwolniony Grimlock stoczył pojedynek z Prime' em. Optimus z łatwością go pokonał i w ten sposób dowiódł, że jest godzien dowodzić Dinobotami. Wówczas Autoboty na Dinobotach polecieli do HongKongu, gdzie rozgrywała się bitwa. Po bitwie Optimus zwrócił Dinobotom wolność, jednak zastrzegł iż jeszcze się spotkają.

Transformers: Ostatni Rycerz Edytuj

W 2017 r. Grimlock przebywał wraz z Cade' em Yeagerem na złomowisku. Tam prawie pożarł samochód, ale Cade go zmusił, by go wypluł.