FANDOM

Yoketron five servo.jpg
Tytuł odcinka
Five Servors of Doom
Data premiery March 14, 2009 (USA)
Napisane przez Marty Isenberg, Michael Ryan, Marsha Griffin
Directed by Matt Youngberg, Yoshio Frank Chatani, Tetsuro Moronuki, Yutaka Kagawa
Animation studio Mainframe Entertainment
Continuity Animated continuity

Sentinel odnosi wielki sukces w chwytaniu zbiegłych Decepticonów, przez co Prowl zaczyna się zastanawiać czy ktoś mu w tym przypadkiem nie pomaga...

Autoboty patrolują uliczki Detroit w poszukiwaniu Decepticonów. Nagle Optimus widzi cień nieznanego osobnika noszącego hełm i zauważa Sunstorma, lizusowatego klona Stascream,a. Autoboty szykują się do walki i okazuje się, że Sunstorm został złapany przez Sentinela Prime. Na statku Elitarnej Gwardii, Sentinel wsadza Sunstorma do więzienia obok Blitzwinga i Swindle'a, którzy byli również w więzieniu, chociaż nikt nie wiedział, jak Sentinelowi się udało złapać Decepticony.

Optimus wraz z Prowlem sprawdzają, który kask należał do tajemniczego gościa. Kiedy odkrywają, jaki kask nosił osobnik (taki sam, jak Prowl w epizodzie "Garść Energonu"), Prowl nie wierzy i wspomina dzień, w którym on był:

  • "Stary wojownik o imieniu Yoketron był nauczycielem młodego, niedowiadczonego Prowla, który został wniesiony przez Warpatha. Prowl próbował uciec, ale Yoketron go zatrzymał i kazał mu posprzątać."

Prowl jest zdziwiony i szybko jedzie do Statku Gwardii. Jazz też myśli, czy Yoketron jest nadal aktywny. Sentinel mówi, że Yoketron nie żyje i wybucha śmiechem. Potem udaje się na poszukiwania innych Decepticona. Prowl i Jazz potajemnie ruszyli za nim, lecz nagle stracili jego sygnał z oczu. Prowl zaczął znów wspominać swą historię o Yoketronie:

  • "Yoketron wiedział, że umiejętnością Prowla jest idealne zamaskowanie. Prowl przegrał, mimo, że zamaskował się jako szafa. Yoketron mówi, że nie broń jest ważna, lecz sam Ninja."

Kiedy Jazz i Prowl wracają na Statek Elitarnej Gwardii, są oszołomienii kolejnym więźniem Sentinela - to był Lugnut. Sentinel uważa, że Optimus jest zazdrosny, a Prowl zaczyna myśleć, czy przypadkiem ktoś mu pomaga. Po wyjściu z pokoju więziennego, Prowl ponownie widzi swe wspomnienie:

  • "Yoketron uczy Prowla poznawać tajniki Cyber-Ninja. Gdy Prowl zakończył swe szkolenie, Yoketron wprowadził go do pokoju, gdzie były głowy upadłych ninja. Potem używa Siły samego Procesora i otwiera przed Prowlem komnatę wypełnioną protoformami".

Prowl zauważa Sentinela i szybko maskuje się. Sentinel kontaktuje się z innym botem, czy ma to, co zamierza mieć, a potem szybko wychodzi i jedzie. Nie wiedział jednak, że Prowl go śledzi.

Docierając do Stadionu Tigatron, Prowl zauważa, że Sentinel tak naprawdę nie pokonywał Decpticony - on tak naprawdę je dostawał od niebezpiecznego Łowcy Nagród, z którym Prowl raz zawiązał sojusz (kiedy wyznaczono nagrodę za Starscream,a). Zauważył też, że Lockdown posiadał hełm Yoketrona. Prowl ruszył, by pokona Lockdowna, a Starscream z osobowością kłamcy uwalnia się z klamr statycznych i rzuca się na Sentinela. Lockdown walczy z Prowlem, a jednocześnie zaskakiwał Prowla, że dużo wie o jego atakach, a potem mówi, co się stało w świątynii Yoketrona:

  • "Prowl zauważa, że Światynia została zaatakowana, a większość z protoform zniknęła i zauważa umierającego Yoketrona pozbawionego hełmu. Szybko znajduje protoformę i przenosi iskrę Yoketrona do protoformy, która przyjmuje kształt Yoketrona. Jednak Yoketron stwierdza, że musi umrzeć i wtedy jego iskra zgasła".

Prowl szybko się dowiaduje, że to Lockdown wziął Protoformy i postanawia się zemścić. Kłamliwy Starscream nie zamierza walczyć z Autobotami, ale nagle leci w górę wraz z Sentinelem i Optimusem. Lockdown daje hełm Prowlowi i wtedy Cyber-Ninję oplatują liny i Lockdown zanosi go na swój statek. Wewnątrz Lockdown przygotowuje do usunięcia modów Prowla, podczas gdy Prowl wykorzystuje siłę samego procesora, by się uwolnić.

Na zewnątrzy, Kłamliwy Starscream walczy z Sentinelem. Optimusowi udaje się na trochę oślepić klona pianą wapna gasnącego. Jetfire i Jetstorm łączą się w Safeguarda i kontynuują walkę z klonem.

Gdy Lockdown się odwraca, zauważa, że Prowl zniknął. Potem nagle zjawia się Prowl i wykopuje Lockdowna ze statku. Optimus i Jazz zamierzają rzucić bilbordem na klona Starcream,a, lecz nagle zjawił się Prowl walczący z Lockdownem. Na szczęście używając siły procesora, Prowl'owi udaje się powstrzymać upadek, ale Lockdown szybko ucieka do swego statku i odlatuje z Ziemi.

Po powrocie na statek Elitarnej Gwardii, Autoboty powiadamają Cliffjumpera o schwytanych Decpticonach. Cliffjumper mówi im, że Shockwave zniszczył w połowie Ultra Magnusa i ukradł jego młot.

Prowl w swoim pokoju postanawia, że będzie nosił zbroję.

PostacieEdytuj

Autoboty Decepticony

Więcej z Fandomu

Losowa wiki