FANDOM

Drift
DriftProfile
Informacje
Frakcja Autoboty
Wielkość ok. 5m
Alt-mode Dawniej Bugatti Veyron, Helikopter

Obecnie Mercedes AMG GT R

Uzbrojenie Dwa długie miecze, Dwa krótkie miecze, Działko
Status Żywy, Aktywny
Drift-transformers-4-35283068-620-412

Alt-mode

Drift - jeden z ostatnich ocalałych Autobotów pełniący funkcję bojownika i zwiadowcy.

Charakterystyka

Drift był średniej wielkości robotem o smukłej i proporcjonalnej sylwetce, przypominającej samurajskiego wojownika. Był koloru niebieskiego ze złotą twarzą oraz srebrnymi i granatowymi elementami. Jego twarz przypominała samurajską maskę, zaś głowę ochraniał hełm. W walce posługiwał się dwoma katanami. Miał też do dyspozycji dwa krótkie miecze oraz działko.

Transformuje się w niewielki helikopter lub samochód sportowy, w zależności od potrzeby. Swoimi manierami inspirował się na wschodnich obyczajach oraz orientalnej filozofii. Zwraca się do Optimusa Sen-Sei, często kłócił się z Bumblebee lub z Crosshairsem. Ma całkiem dobry refleks i umiejętności szermierskie. Drift podczas walki wykonuje różne akrobacje np. robi fikołki, back-flipy oraz skacze na dużą wysokość. Autobot ten ma dość niski i donośny głos. Prawdopodobnie chciał być dowódcą podczas nieobecności Optimusa, lecz został nim Hound.
Mercedes-amg-gt-r-in-transformers

Nowy alt mode Drifta

W Transformers The Last Knight razem z resztą Autobotów ukrywał się na złomowisku Cade'a, gdzie ćwiczył koncentrację, jednocześnie co jakiś czas kłócąc się z towarzyszami. Podczas alarmu, że Deceptikony nadciągają razem z Bumblebee i Crosshairsem odeskortował Cade'a do pobliskiego miasteczka, gdzie Autoboty się ukryły, oczekując Deceptikonów. Po ich przybyciu rozpoczęła się walka w wyniku której wraz z Crosshairsem stoczył krótki pojedynek z Onslaughtem podczas którego pozbawił go najpierw lewej nogi, a później odciął mu głowę. Po tym jak Cade z Bumblebee polecięli do Angli Drift wrócił z resztą na złomowisko, skąd obserwowali pochłaniający księżyc Cybertron. Następnie statkiem znalezionym przez Daytradera przedostali się do Wielkiej Brytanii, aby wziąć udział w walce podczas której Drift cały czas nim sterował. Na koniec razem z resztą Autobotów wrócił na Cybertron.
Drift

Drift w Transformers 5