FANDOM

Crowbar
Crowbar
Informacje
Frakcja Deceptikony
Typ Dreads
Wielkość ok. 7 m wzrostu
Alt-mode Chevrolet Suburban SUV
Uzbrojenie dwa pistolety, dwa granaty, szpony, bicze
Status Martwy
Crankcase2

Alt-mode

Crowbar - Deceptikon z grupy Dreads, członek bojówki składającej się z trzech przedstawicieli tej rasy.

Charakterystyka

Był to średniej wielkości robot o wzroście około 7 metrów. Miał szczupłą, opływową sylwetkę oraz ciemną barwę ciała. Podobnie jak inni przedstawiciele tej odmiany Cybertronian, Crowbar miał charakterystyczne cechy, takie jak zezwierzęcony wygląd i dziki charakter. Posiadał wystające zza głowy długie, ruchome wyrostki, sięgające stóp. Mogły być one wykorzystywane jak bicze i mimochodem osłaniały Deceptikona przed nieoczekiwanymi atakami. Jego twarz miała zwierzęcy wyraz i posiadała podwójne oczy, zaś z paszczy wyrastały ruchome kły. Transformował się w czarny samochód Chevrolet Suburban SUV.

W walce był zaciekły, porywczy i bardzo agresywny. Nie był specjalnie inteligentny, ograniczał się do wykonywania poleceń lidera bojówki, Crankcase'a. Nie rozumiał ludzkiej mowy, posługiwał się jedynym z prymitywnych cybertrońskich dialektów.

Misje

Crowbar przybył na Ziemię wraz z kilkoma innymi Dreads'ami około 2011. Wraz ze swoją bojówką miał za zadanie odbić eskortowanego przez wojsko i NEST Sentinela Prime'a, będącego w istocie ich sprzymierzeńcem. Trzech Dreadsów zaatakowało grupę Autobotów na autostradzie pod Waszyngtonem. Doszło do spektakularnego pościgu, w wyniku którego zginęło wielu cywili oraz poczynione zostały liczne zniszczenia.

Pierwszy z napastników zginął jeszcze podczas pogoni, zaś Crowbar i jego partner dopadli Ironhide'a i Sideswipe'a na ulicach Waszyngtonu. Cztery roboty przystawiły wycelowały w siebie nawzajem, zaś Autopoty, widząc, że sytuacja jest bez wyjścia, zasugerowały złożenie broni i rozejście się. Dreadsi rzucili pistolety, jednak złamali zasady sojuszu i usiłowali rzucić w przeciwników granatami. Obaj zostali zabici na miejscu - Crowbar został postrzelony w paszczę z bliskiej odległości.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki