FANDOM

Blurr (Animated)
Blurranimated.jpg
Blurr
Typ: Autobot
Zadanie: szpieg i agent wywiadu Gwardii Elitarnej
Broń: superprędkość
Transformacja: Cybertrońska Wyścigówka
Status: Nieaktywny
Lokalizacja: wysypisko Cybertronu

Blurr (Animated) - to Autobot i agent wywiadu Gwardii Elitarnej wyróżniający się szybkością. Transformuje się w cybertrońskie auto wyścigowe.

Po pierwsze, nie nazywam się "Śmigacz"! Chyba nigdy nie spotkałem bota o takim imieniu, przypuszczam, że wymyśliłeś je do nawiązaniu do mojej prędkości, co jest zgodne z prawdą, nie tak kreatywne!

—Blurr do Bumblebee, "O jeden most za blisko, cz.1"

Historia Edytuj

Prędkość Edytuj

Jak przybył na Ziemię, natychmiast został "samochodem nr.1" Master Disastera, organizatora nielegalnych wyścigów w Detroit. Złoczyńca posiadał specjalne urządzenie z kawałkiem Wszechiskry do kontrolowania Cybertronian. Zdając sobie z tego sprawę, Blurr musiał uczestniczyć i wygrywać wyścigi. Miał szczęście, gdyż na jego trop wpadły Autoboty, ale nawet Bumblebee nie mógł go wyprzedzić. Jak Sari ukradła urządzenie organizatora wyścigów, Blurr się uwolnił, mimo, że nadal pozostawał incognito. By się odwdzięczyć, Blurr uratował Autobota przed Blitzwingiem, przez co zaliczył kontakt z pobliskim wieżowcem. Póżniej jeszcze raz ukazał się Bumblebee, lecz nie odpowiedział.

O jeden most za blisko Edytuj

Blurr przechwycił transmisję między Megatronem, a podwójnym agentem na Cybertronie o Bulkheadzie, który (jak sądzili) był najlepszym technikiem w budowie Mostów Kosmicznych w całej galaktyce i był tym samym celem do porwania. Blurr ruszył, by udaremnić próbę dorwania Autobota przez Megatrona, ale zamiast tego został zatrzymany przez Bumblebee. Żółty bot gonił go przez jakiś czas, aż wreszcie zepchnął Blurra z drogi. Wściekły na niego, Blurr transformował się w tryb robota i szybko wyjaśnił Bumblebee swoją sprawę, wszystko w około trzydzieści sekund. Bumblebee nie zrozumiał wszystkiego, poza pierwszym zdaniem.

Później, w kryjówce Autobotów, Blurr ponownie wyjaśnił swoją misję, tym razem całej załodze Autobotów (z wyjątkiem Bulkheada). Nadal mieli kłopoty zrozumienia go, ale zdołali z jego bełkotu wyciągnąć, że Bulkhead jest ekspertem w budowie Mostów i Issac Sumdac pomagał Megatronowi w budowaniu mostu kosmicznego.

Blurr doprowadził Bumblebee, Optimusa i Prowla do kryjówki Megatrona. Mieli krótkie spotkanie z Blitzwingiem i Lugnutem, których Blurr szybko schwytał w kajdanki statyczne. Po obejrzeniu tego "widowiska", Bumblebee niechętnie przyznał, że już nie jest "najszybszą rzeczą na kółkach. W końcu Autobotom udało się dotrzeć do Megatrona, ale Blurr został szybko pokonany przez Scrappera.

Po wyrwaniu się Scrapperowi, Blurr szybko schwytał Skywarpa w kajdanki statyczne. Jednak Blurrowi nie udało się usunąć z drogi Thundercrackerowi, który miał kolizję z nim i Starscream'em - tchórzem. Cała trójka została połączona przez cement Mixmastera i wysłana przez most. Bulkhead nie zdążył wprowadzić i ustawić współrzędne podróży, przez co agent wywiadu, tchórz i egomaniak mogli być wszędzie.

Trans-sieciowy Edytuj

Blurr wraz z dwoma klonami wylądował na pustej planecie. Dzięki "Thundercruker'owi", Blurr'owi udaje się uciec do bazy Autobotów gdzie akurat był Longarm. Blurr opowiedział mu o tym, że to nie Wasp był szpiegiem, tylko niejaki "Shockwave" (tak naprawdę Shockwave to Longarm), a skoro to Longarm był szpiegiem, postanowił pozbyć się jedynego, który o tym wiedział, czyli Blurr'a. Po krótkiej walce Blurr ucieka jednak, Longarm zamyka wszystkie drzwi i w ostateczności zamyka Blurr'a między 2 drzwiami, które zmiażdżyły Blurr'a. Longarm udał się do swojego biura, wcześniej rozkazując Clifjumper'owi wyrzucić "złom" czyli szczątki Blurr'a na wysypisko.

Cechy Edytuj

Główną cechą Blurra jest jego superszybkość, która bardzo mu się przydaje (jak np. rozpędził się na pustej planecie, by uciec przez klonem Starscream'a). Jednak zbyt długie przebywanie na misjach sprawia, że Blurr nie ma z kim rozmawiać. Jak tylko zaczepi się do niego jakiś bot, to natychmiast wybucha słowami, które niewiele botów mogły zrozumieć. Posiadał również zdolności szpiegowskie - dzięki antenie na dachu wozu (w trybie robota na głowie) mógł podsłuchiwać i przechwycać transmisje.

Pojawienie Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki