Fandom

Transformers Wiki

Barricade

287stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja1 Udostępnij
Barricade
Barricade 1.png
Nazwa Barricade
Grupa Decepticony
Miejsce pobytu Ziemia
Status Nie Żyje
Alt-mode Saleen S281

Transformers (The Movie)

  • Transformers

&nbsp Barricade to najwyraźniej skomplikowany transformers. Jest uważany za "trudnego" nawet przy standardach Decepticonów, ale jest w stanie zaufać Starscream’owi i wykonać jego rozkazy, chociaż przez jakiś czas. Nie w pełni oddany liderowi Decepticonów, jest bardziej uważny i nie obnosi swojej niesubordynacji bądź odmiennych opinii. Wierzy w to, że Starscream jest ważny w poszukiwaniach Megatrona i Wszechiskry. To sprawia, że Starscream jest jego najbliższym przyjacielem w bojowych rangach Decepticonów. Było też powiedziane, że lubi mamić innych w ufanie mu, tylko po to aby zobaczyć ich reakcje, gdy orientują się jakim złym pomysłem to było. Jego zachowanie wobec Deceptikonów nie jest stałe i określone, ale wobec Autobotów ma ściśle wyznaczone zasady: zabić je wszystkie. Barricade może i nie jest tak duży jak większość, ale jest równie zabójczy. Po pokonaniu Megatrona został na Ziemi w celach zwiadowczych.

  • Transformers: Dark Of The Moon.

W tej części pojawia się w bitwie o Chicago, gdzie pod dowództwem Soundwave'a prowadzi egzekucję jeńców, w której ginie Que. Następny ma zostać zabity Bumblebee, do czego jednak nie dochodzi, ponieważ nagle zaczyna spadać cybertroński lotniskowiec, w którym spowodowali zwarcie Wheelie i Brains. Chwilę po tym zostaje oślepiony przez żołnierzy, po czym część z nich wbija mu w nogę granaty, co powoduje jego natychmiastową niemalże śmierć...

Więcej z Fandomu

Losowa wiki