FANDOM

Calm2

Assistant - niewielkie cybertrońskie stworzenie o wyglądzie kalmara, używane przez Deceptikona Scalpela jako żywy przyrząd do wydobywania informacji z ludzkiego umysłu.

Charakterystyka

"Asystent" był małym, insektoidalnym robotem o wyglądzie podobnym do kalmara. Posiadał kilka długich, cienkich macek, jedną parę czerwonych oczu na szypułkach oraz ciało pokryte substancją podobną do śluzu. Nie transformował się w nic, jednak w trybie spoczynku chował macki i oczy do wewnątrz ciała, które miało wtedy cienki i podłużny kształt bez żadnych szczególnych znaków.

Te małe i z pozoru bezużyteczne zwierzęta znalazły zastosowanie przez medyka Deceptikonów, Scalpela, który odkrył pewną ich wyjątkową właściwość. Kalmar włożony do ludzkiego ciała potrafił oddziaływać na ludzki system nerwowy i za pomocą odbioru fal elektormagnetycznych, mógł pobierać informacje z mózgu. Nie czynił w ten sposób żadnej krzywdy człowiekowi, jednak włożenie go do jamy ustnej i nosowej było wyjątkowo nieprzyjemne.

Po skończonym zabiegu kalmar mógł wyświetlić pobrane obrazy w formie hologramu, po czym był z reguły wyrzucany.

Misje

Scalpel użył swojego "Asystenta" do przesłuchania Sama Witwicky'ego, unieruchomionego przez Megatrona. Miało to doprowadzić Deceptikony do Grobowca Prime'ów.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki