FANDOM

Alice
Alice.rotf
Informacje
Frakcja Deceptikony
Wielkość ok. 2m wzrostu
Alt-mode Dziewczyna
Uzbrojenie język-macka

miotacz pocisków

Zadania Uwieść Sama Witwicky’ego
Status Martwa
Alice

Alice – żeński Deceptikon, Pretender, szpieg. Uczestniczka wydarzeń poprzedzających Pierwszą Inwazję na Ziemię.

Charakterystyka

Alice była Pretenderem, czyli Transformerem o niezwykłych zdolnościach kamuflażu, pozwalających na przybieranie kształtu istot żywych. Mogła wytwarzać substancje chemiczne sprawiające, że jej ciało przybierało wygląd i właściwości ludzkiego oraz elementy z materiału czy tworzywa sztucznego. W trybie alternatywnym była nie do rozróżnienia do żywej osoby. Słabo jednak znała umiejętności ludzkiej mowy, dlatego też nie odzywała się bez powodu.

W trybie robota Alice miała około dwóch metrów wzrostu, chudą sylwetkę, burzę podobnych do kabli dredów. Miała długi, mackowaty język, którego mogła używać jako broni. Posiadała też miotacz pocisków wybuchających.

W walce była szybka, zwinna i zajadła. Jej osobowość oraz cechy charakteru pozostają nieznane.

Misje

Została wysłana w celu zabicia bądź porwania Sama Witwicky’ego. Możliwe też, że to ona miała najpierw za zadanie wydobyć informacje z umysłu Sama - prawdopodobnie za pomocą swojego długiego języka, mogącego najprawdopodobniej oddziaływać na ludzki system nerwowy. Deceptikonka przybrała postać pięknej dziewczyny, pod postacią której chciała go uwieść. W tym celu zamieszkała w akademiku uniwersytetu w Filadelfii.

Była bliska zabicia Sama, gdy została z nim sama w pokoju. Chłopak zdołał jednak uciec; Alice rzuciła się w pogoń z nim, Mikelą i jego przyjacielem. Ostatecznie Mikela rozjechała ją samochodem, wgniatając w uliczną latarnię.

Alice2

Więcej z Fandomu

Losowa wiki